Gå til innhold

"FirstPrice" mot normale varer (test)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe helt sykt er en stor pose med BaconCrisp til 14,- elns! Det er

dritdigg! Samme med trotillachipsen og!

Eneste som ikke er noe digg med baconsnacksen er at den blir så utrolig fort seig. Ligger den åpen i bare et par timer kan den bare kastes. Men veldig god er den

Lenke til kommentar

First Price er greit nok det. Noen varer imponerer overraskende. Kaffe-kjeksene er meget gode. Bananene er gode også, men jeg tror faktisk de er dyrere enn Dole. Er ikke helt sikker. Men Pytt I Panne fra First Price er vel ikke noe særlig? :nei:

Husker en viss episide med en her på forumet som fikk en merkelig sak i pytt i pannen sin. Så ikke særlig delikat ut! :yucky:

Lenke til kommentar
First Price er greit nok det. Noen varer imponerer overraskende. Kaffe-kjeksene er meget gode. Bananene er gode også, men jeg tror faktisk de er dyrere enn Dole. Er ikke helt sikker. Men Pytt I Panne fra First Price er vel ikke noe særlig? :nei:

Husker en viss episide med en her på forumet som fikk en merkelig sak i pytt i pannen sin. Så ikke særlig delikat ut! :yucky:

Firstprice pytt i panne er jo dritgod :D

Lenke til kommentar

Husker en viss episide med en her på forumet som fikk en merkelig sak i pytt i pannen sin. Så ikke særlig delikat ut!  :yucky:

First Price bananene koster det samme som de vanlige tror jeg. Jobber på kiwi, og slår first price bananene inn med samme kode (4011) som vanlige bananer...

edit: har smakt firstprice pytt i panne med kylling... ikke det beste jeg har smakt for å si det sånn...

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Å fy f. Isen fra First Price smaker noe heeeelt :D:D:D:D

Det var sensuren ja

Jeg digger is, spiser is hver dag (så godt som) Når jeg fikk øye på den 3liter store FirstPrice isen så trodde jeg at jeg var kommet til himmelen! Men for å si det slik, smaken dro meg med trynet først ned i asfalten, den stinker rett å slett! Den er en skam for all is som noen gang er blitt produsert, å jeg har smakt en go del forskjellig is. Hadde de bare fått en annen smak på den, så skulle jeg jublet, billig is, nam :mrgreen: Lurer på om jeg skal eksprimentere med forskjellige blandinger, kanskje kakaopulver ville fått litt fres på sakene :p Det er jo ikke isen i seg selv det er noe galt med, men smaken :)

Lenke til kommentar

Husker en viss episide med en her på forumet som fikk en merkelig sak i pytt i pannen sin. Så ikke særlig delikat ut!  :yucky:

First Price bananene koster det samme som de vanlige tror jeg. Jobber på kiwi, og slår first price bananene inn med samme kode (4011) som vanlige bananer...

edit: har smakt firstprice pytt i panne med kylling... ikke det beste jeg har smakt for å si det sånn...

Hehe, jeg jobber og i matvarebutikk. Ser dere har 4-sifrede PLU-koder dere og. :)

Samme koder som oss? 4064 er tomat og 4205 er epler. Samme?

Lenke til kommentar

Det her var jo en sånn: "Bli sulten tråd"

Men uansett: Hvis man først skal teste noe, så kan man like greit gjøre det skikkelig.

At man f eks er et team på 10-12 personer som over en ukes tid, eller mer, tester ut diverse produkter fra Gilde, Finnsbråten, Maarud, Nidar, OSV opp mot:

FIRSTPRICE.

Sammanligner score til de forskjellige produkter og kommer frem til en konklusjon, og publiserer den perfekte handleliste for studenter/folk med dårlig råd/osv. På WEB.

edit: PS. Ikke kjøp Firstprice sin Sprø Mix. Den smaker helt for J****g

Endret av Black&White
Lenke til kommentar
*snip*

Hehe, jeg jobber og i matvarebutikk. Ser dere har 4-sifrede PLU-koder dere og. :)

Samme koder som oss? 4064 er tomat og 4205 er epler. Samme?

Er nok de samme kodene ja ;)

Det var de kodene jeg brukte når jeg jobba på spar... nå gikk jeg over til coop mega pga. noe jeg mente var urettferdig forskjellsbehandling ved utdeling av timer til sommerjobbene. (satte hardt mot hardt). Denne sommeren kommer jeg til å tjene mye mer enn sist sommer :p får dobbelt så mange timer og bedre lønn.

Menmen, nok om det... på coop er røde epler 5762 og tomat 5500

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...