Kanetheheatsink Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hei tenkte jeg skulle gjøre en test på hva som smaker best, o.l. av firstprice og de normale merkene siden det er litt sånt tema det der Før jeg gjør testen vil jeg gjerne vite hva dere syntes jeg burde ha med. Jeg skal iallefal prøve å få med noen bilder. Prisforskjell i prosent Ingredienser Hvor mye får man for pengene karakterer i skala fra 1-10 eks. komentarer og forklaring til karakterer resultater Varer jeg skal prøve Ketchup Kjeks Kattemat (Vi passer katten til naboen når de er på ferie, så det passer bra! ) Popcorn Cola Er det noe mer jeg burde ha med? Hvilke produkter burde jeg prøve? Tror det jeg har holder, med mindre noen har et ekstremt bra forslag Mvh. Lasse EDIT: Dieseln - Prisforskjell i prosent EDIT2: Magubrothers - Ingredienser EDIT3: Bluesky - Hvor mye man får for pengene Endret 6. juli 2005 av magubrothers Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Prisforskjell i prosent. Gjør du dette for jobb/skole eller for oss på forumet? Endret 18. juli 2006 av Dieseln Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Oss på forumet. ja, prisforskjeller viktig! takk Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Du kan teste f.eks: Mais, taco-kit, spaghetti, kattemat Jeg må forresten si at alle firstprice-varene jeg har kjøpt har vært fullverdige varer på høyde med alt annet. Kjekt med et rimelig alternativ også. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Ketchup må jeg ha med. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Test popcorn eller cola. Kanskje ikke vits med cola, men folkens et godt alternativ til CocaCola er Coop Cola som er nydelig Endret 5. juli 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hadde samma planen i januar, men kom bare til pizzaen; Link. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Gidder du å teste kjeksen? Cafe cookies mot firstprice sak, vil gjerne like å vite, men tør ikke å prøve selv Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kjeksen smaker gudd Har spist en del av dem og lever fortsatt Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Du må også ha blindtest med folk på gata eller venner ;P Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Du må også ha blindtest med folk på gata eller venner ;P Skal ikke bruke hele dagen heller da.. Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Du bør finne ut hvor mye man får for pengene. Altså pris per kg Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 First Price-spagettien kan eg anbefale på det varmaste. Ikkje berre er den over dobbelt so billig som anna spaghetti, men den er òg like god! Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Test 2-liters-vaniljeisen til First Price er du snill. Har aldri tørt å sette tenna i den. Nudlene kan faktisk anbefales Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Er FirstPrice virkelig så billig? Husker vagt en artikkel i DN som viste at den reelle prisforskjellen var minimal fordi FirstPrice produktene var mindre. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Er FirstPrice virkelig så billig? Husker vagt en artikkel i DN som viste at den reelle prisforskjellen var minimal fordi FirstPrice produktene var mindre. En del av FirstPrice-produktene er mye billigere enn "merkevarene". Men ikke alt. De fleste FirstPrice-produktene er ikke små. Heller tvert i mot; Mange av dem kommer i ganske store økonomipakker. Føler jeg har fått ganske grei peil på FirstPrice etter å ha vært borteboende student i et år nå, og handla ca 3 innkjøp i uka på kiwi hehe. Nudlene har det gått mest i! Har generelt sett holdt meg unna kjøttprodukter osv derfra... Føler ikke fallhøyden er like stor på en pakke nudler som på en økonomipakke med skinke som i verste fall kan besudle toastene mine i flere uker Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Jeg hater FirstPrice, Lidl og Nille. Takk. EDIT: Og "10'ern". Endret 6. juli 2005 av CobraM Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 First-Price isen er ikke noe særlig. Uansett er det så godt som ingen avanse i noen ledd på liter-is, og da er det råvarene det skorter på på billig-is, og det kan jeg godt forstå.... Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 FirstPrice kjeks med sjokoladebiter ftw! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Test 2-liters-vaniljeisen til First Price er du snill. Har aldri tørt å sette tenna i den. Nudlene kan faktisk anbefales Prøv deg på Mr Lee nudlene etter å ha spist first price en del uker du.. forskjellen er helt ekstrem.. men de duger vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå