MagnusW Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Har i det siste fått veldig lyst til å kjøpe meg en av de eldre spillemaskinene som Super Nintendo f.eks. Grunnen er så enkel som at jeg diiigger spill som bomberman, Zelda, donky kong og delvis super mario. Det jeg lurer på er om det er mulig å få kjøpt spill til disse spillemaskinene, eller om man må kjøpe brukt over qxl f.eks.? EDIT: er SNES det samme som super nintendo? Endret 5. juli 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) SNES er Super-Nintendo, ja. Super-Famicom er også SNES, så vidt jeg vet. Du får kjøpt de på Ebay vet jeg, men til forholdsvis stive priser. Endret 5. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Må kjøpe slike ting på ebay, finn. no etc. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Om du kjøper deg en nintendo 64 skal du alltids få kjøpt et par spill av meg, kan blant annet nevne: The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Super Mario 64, Lylight Wars (åssen skrives det) altså et starfox spill, og noen andre. Om du er interessert ta videre kontakt så skal jeg se hva jeg kan få til for å ordne det. Jeg har også Nintendo 64-maskinen inkludert tre kontrollere. 2 av dem er offisielle, mens den tredje er av et annet merke. Mottakeren på konsollen er blitt litt svak med årene, så det hender at du må prøve et par ganger for å få enkelte spill til å virke. Jeg har nemlig Zelda-spillene på gamecube, og kommer garantert til å skaffe meg Revolution når den kommer. Så er ikke forde jeg ikke liker spillene. Nintendo er bare kos Endret 6. juli 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
zarz Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Spill må kjøpes brukt på auksjoner ja.. Jeg har Super Mario World hvis du er interessert... Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Lylight Wars (åssen skrives det) altså et starfox sp Lylat Wars Lenke til kommentar
zarz Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Har i det siste fått veldig lyst til å kjøpe meg en av de eldre spillemaskinene som Super Nintendo f.eks. Grunnen er så enkel som at jeg diiigger spill som bomberman, Zelda, donky kong og delvis super mario. Det jeg lurer på er om det er mulig å få kjøpt spill til disse spillemaskinene, eller om man må kjøpe brukt over qxl f.eks.? EDIT: er SNES det samme som super nintendo? Hvis du har eller skaffer deg en brukt modda xbox har du mye mer nytte av det. Jeg har lagt inn emulatorer av SNES, N64, SEGA Megadrive etc. Alle spill virker perfekt! Jeg har spillt SNES i mange år fra før, og xb kontrollen virker minst like bra som den vanlige håndkontrollen, det kan jeg love deg. + at alle spill blir jo da gratis + at du kan legge inn på 100 vis at spill, iallefall SNES spill, N64 spillene er litt større PS: Glemte å si at du kan jo faktisk spille xbox spill på den også.. Endret 6. juli 2005 av zarz Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 hehe, ja vet det Men jeg vil heller ha selve konsollen...tror jeg . Må tenke litt på det, men hvordan får du tak i SNES spillene da? Laster de ned? Lenke til kommentar
zarz Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hehe, ja vet det Men jeg vil heller ha selve konsollen...tror jeg . Må tenke litt på det, men hvordan får du tak i SNES spillene da? Laster de ned? Hvorfor .. ? Jeg hadde ikke nølt om jeg var deg, selv om det bare var til SNES spilling. Kjøper du en brukt SNES så er den brukt i mange år (som oftest), ergo ingen garanti. Jeg fikk 900,- for min på qxl.no, UTEN strømadapter, fikk nesten dårlig sammvittighet Du laster de ned gratis fra nettsider. Jeg kan eventuelt sende dem til deg, har noen på xboxen min, har alle donkey kong spillene++ Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 http://my.qxl.no/default/defaultlistelse.asp?catg=14915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå