Gå til innhold

Passer dette Lian Li kabinettet å denne døra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom med erfaring og bilder når du har fått det da  :thumbup:  Har lyst på det selv, men vil kjøpe no bra =)

hehe. er jo ikke sikkert jeg skal kjøpe det da. er så mye annet jeg også vil ha, som mobiltelefon å mp3 spiller.

Men hvor mye tror folket at jeg kan får for det gamle kabinettet mitt?Har satt inn netting foran, som har forbedret utseende en del, men bak der det var 2*80mm vifter har jeg kuttet et fint :whistle: lite hull til radiatoren. Hvor mye ville du gitt for det? kosta 1100 ny tror jeg.

Tenker på å selge det, og vil gjerne vite å mye jeg kan forvente å få sånn ca :yes:

post-153-1120645729_thumb.jpg

Endret av Kris_the_Ripper
Lenke til kommentar
Hmm.. Vet ikke hvor mye du får.. Du får nok ikke  1100 :p Men det trur jeg ikke du forventer å få ell.. 500 ++ elns?

ok...det var det jeg å tenkte :yes:

BTW: Noen som vet hvordan det er å sette inn TT bigwater i dette kabinettet? Håper på snarlig svar :yes:

Lenke til kommentar
Det bør vel gå.. Men BigWater støttes bare av to tre "socketer" Pass på det.. Men har du Intel prossesor skal det gå bra..

Har settet allerede, har også prossesor. Det jeg mente var om det må gjøresmye for å få det til å sitte fast. Sånn som på mitt måtte jeg kutte ett svært hull bak for å få det til.

Lenke til kommentar
Det er jeg ikke helt sikker på! Men jeg tror det skal gå bra selv.. Tror du det passer i et TT Sviking? (skal ha det selv)

Men som sagt, tror det skal gå.. :thumbup:

Tipper det burde gå bra, siden de er fra samme produsent, å Sviking ble "oppfunnet" etter TT BW (tror jeg)

Hvis ikke det går hos meg så er det jo bare å finne frem dremelen å modde det til :dremel:

Edit: Ser jo ut til at den kan få plass nede foran der Leaf LINK

Lenke til kommentar
Ja,det ser sånn ut! :thumbup: Skal kjøpe meg den kjølinga.. Den har fått mye bra kritikk, og den er billig! C ya på TG06 :)

Ja. den er veldig bra i forhold til prisen. Ingen problemer med min enda :D .

Håper det blir til at jeg skal på TG06 ja :)

Lenke til kommentar
Ja. den er veldig bra i forhold til prisen. Ingen problemer med min enda  .

Håper det blir til at jeg skal på TG06 ja

Da kjøper jeg den! :thumbup:

Hvis du skal på TG, må vi møtes! :tease:

Ja, det må vi nok.

Ble litt mye OT her nå. Kan vi ikke heller ta resten over msn? PM mg i så fall :yes:

Lenke til kommentar
håper på noen " PC7BSCAND" bilder :roll:

øøøø.....d va det ja...

har ikke bestilt ennå. Har akkurat kjøpt ny mob, å går å sikler på en mp3 spiller t ferien ;)

Hvis det blir mp3 spiller blir det ikke no kabinett, for det blir for dyrt :roll:

(sånn går det når en ikke har sommerjobb)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...