8483838383 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Jeg har en del dvd+r plater fra eproformance, på disse er det en rw logo. Hva står den for? Bilde av plata (NB. stort bilde) Endret 5. juli 2005 av Yngvejos Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Tror det betyr at den kan skrives på flere ganger (og da mener jeg ikke rewrite som i overskrivbar), slik som cd-plater. Det er iallefall en ting som visstnok ikke skal fungere med DVD-R-plater. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 ja det der var snodig. har de platene jeg og. skjønte ikke hvorfor det både sto DVD R og DVD RW. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 +R plater tilhører RW-konsortiumet, "RW"-logoen er deres logo. -R plater bruker DVD-logoen vi er vant med fra før. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Du er nå registert i min finterprint database Har også noken plater det står RW på... er jo ikkje rewritable for det.. er vel som han oppom sa, eit eller anna firma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå