Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Ser veldig stilig ut, må bare overklokke alt mulig til alle mulige grenser så det blir varmere der inne, også kan jeg begynne å grille pølser mens jeg spiller (uten blitz) Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Så langt har jeg kommet. Nå er det bare å vente på vinduet. Når jeg får den, skal jeg ha en etch "Mortal Kombat" på den så det blir stilig. Finner ikke på noe mer, så hvis dere har noe kommentar eller tips er det bare å komme med det! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ser bra ut dette, likte den grillen der ja Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Vinduet er i Oslo og jeg får den vel om noen dager regner jeg med Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 så veldig bra ut må jeg si! Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jepps, absolutt godkjent. stilig efekt av katodene ja. Men lurer på om ikke det hadde vært mer effektivt å sette inn en vifte i hullet i toppen, for å få litt fart på varmluften. eller kjenner du at det stiger varm luft opp derfra? Post 400 Endret 4. august 2005 av Wazu Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ser ut som du har satt de runde katodene på utsiden av kabisset? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ser ut som du har satt de runde katodene på utsiden av kabisset? Det er fordi han har gjort det Grunnen var vel at det ikke var plass eller noe sånn tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ok... litt risky ved frakt osv da men, sikkert greitt nok Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jepps, absolutt godkjent. stilig efekt av katodene ja. Men lurer på om ikke det hadde vært mer effektivt å sette inn en vifte i hullet i toppen, for å få litt fart på varmluften. eller kjenner du at det stiger varm luft opp derfra? Post 400 Tenkte på å sette ei vifte der på toppen også, men synes ikke det er nødvendig. Jeg kjenner at varme luften strømmer ut gjennom hulet selv om vinduet i sidepanelen er ikke på plass ennå (den ligger vel et sted i Tromsø vil jeg tro). Så når vinduet er på plass, så skal luften strømme godt ut av hulet Endret 4. august 2005 av prostoman Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 ser ut som du har satt de runde katodene på utsiden av kabisset? Det er fordi han har gjort det Grunnen var vel at det ikke var plass eller noe sånn tror jeg Både lite plass inne og jeg likte ikke effekten så godt. Er mye penere å ha dem på ute siden. De dekker blant annet ujevne kantene av hulet. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 ok... litt risky ved frakt osv da men, sikkert greitt nok Når det gjelder frakt, så synes jeg det er litt risky jeg også. Skal jo frakte PCen fra Svalbard til Elverum, det vil si med bil, fly, buss, bil igjen. Tenker på å ha masse bobleplast rundt PCen. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Skal du ha en pese som er til spilling e.l. Bør du vurdere å innstallere flere vifter. En på toppen som blåser ut, en foran som blåser kaldt på HDD, en (helst 120mm) bak som blåser ut. Skal helst ikke komme varm luft ut av pesen i det hele tatt, helst kald Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Endelig fikk jeg internet her på hybelen. Kan nå legge ut resten av bildene av det ferdige kabinettet mitt. Det gikk foresten bra å transportere den over hele norge, jeg pakket den godt inn. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Her har jeg installert vinduet med en etch Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Den er så tøfffff Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har fjernet den stygge disketstasjonen og satt en grill der istedenfor. Bak grillen er det ei vifte som blåser på begge harddiskene og reduserer tempen litt, men ikke mye fordi det er så lite plass der at vifta står veldig nært hardiskene og blåser kun på frontene. Jeg tenker kanskje kjøpe en harddisk kjøler og en raptor 10 000rpm på 73,4Gb. Skal nå se litt på nettet. Den gamle hardisken begynner å bli dårlig. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Likte lakken jeg.. Du brukte vel ikke sprayboks ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå