Gå til innhold

Mitt første case-mod - hjeeelp!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Men jeg klarte å rydde der inne og gjemme alle ledningene sånn at det så pent ut der inne :) Jeg har blant annet hevet den ene harddisken lenger ned og satt ei vifte fra gammel processor for å kjøle ned harddiskene (temperaturen var ekstrem før jeg gjorde det). Men temperaturen inne i kabinettet var høy så fort jeg satte på sidepanellen og derfor bestemte jeg meg for å skaffe flere vifter, så noen katoder, så ha noe annet farge på PCen ........ det ene førte til det andre. Jeg fikk masse ideer på sparken mens jeg bestilte delene fra microplex.

post-226-1122987308_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Pent! Ikke helt gjennomført, men alikevel tøft.. ;) Men hva er grunnen til at du har plassert viftene der ved tanke på luftstrøm?

Det jeg tenkte på er at de to viftene der nede skal blåse inn kald luft (PCen bruker å stå på gulvet) også skal den varmes opp og stige opp og ut gjennom et hull som jeg har laget på toppen. Synes du det er bra luftgjennomstrømming?

Lenke til kommentar
Stilig effekt, men hadde vært bedre om de hadde vært festa på innsider.. Blir så sterkt og ledningene ødelegger!

Å ha dem på innesiden er også en ide, men jeg likte ikke det helt da jeg prøvde. Jeg bruker katodene blant annet for å skjule ujevne kanter i hulene (istedenfor et grill. Ledningene er ikke noe problem, når jeg setter inn vinduet, blir de skjult av gummien rundt vinduet. Man kommer ikke til å se dem i det hele tatt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...