Vod kaNockers Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Regner med at det går fort ei uke til jeg får bestillingen opp hit :/ Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Heh, har fått varene i går. Å fy jeg blir blind av de runde katodene, men den ene gir så vidt noe lys ifra seg, og det er et sprekk i vinduet Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Kan jeg bare legge ut alle bildene her? eller må jeg lage en worklog? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Det går nok helt fint å legge de ut her. Bare pass på at de ikke blir for store. Gleder meg til å se Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Jeg kan først legge ut bilder av PCen som den var før jeg har gjort noen ting med den (kjøpte PCen i 2001 og den var sånn helt til januar 2005) Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Var bare mer og mer misfornøyd med innematen etter hvert som tiden gikk. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Så i Januar 2005 kjøpte jeg alt nytt bortsett fra kabinettet, mus og tastatur. Kjøpte blant annet temp./viftestyring som skulle style PCen litt opp. Inne i kabinettet ble det veldig lite plass til noe mer pga alle ledningene. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Men jeg klarte å rydde der inne og gjemme alle ledningene sånn at det så pent ut der inne Jeg har blant annet hevet den ene harddisken lenger ned og satt ei vifte fra gammel processor for å kjøle ned harddiskene (temperaturen var ekstrem før jeg gjorde det). Men temperaturen inne i kabinettet var høy så fort jeg satte på sidepanellen og derfor bestemte jeg meg for å skaffe flere vifter, så noen katoder, så ha noe annet farge på PCen ........ det ene førte til det andre. Jeg fikk masse ideer på sparken mens jeg bestilte delene fra microplex. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Sånn vindu skulle jeg først ha, men var ganske misfornøyd. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Men jeg bestilte oval vindu fra microplex og synes den var mye bedre. Her begynte jeg med ting og tang (metalsaks er mye bedre enn dremel eller stikksag synes jeg, fort, pent og stille, anbefaler). Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Så var det fargen. Jeg valgte blå metalic og synes det må alltid være metalic, fordi det ser ikke ut hvis det er bare blå. Elsker blått Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Satt panellen på plass for å se hvordan det ser ut. Venter på et nytt vindu siden det jeg fikk var ødelagt også en katode til som jeg skal ha inne i kabinettet. Å ha vifter med leds og runde katoder ser ut akkurat som jeg forventet, veldig bra. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Pent! Ikke helt gjennomført, men alikevel tøft.. Men hva er grunnen til at du har plassert viftene der ved tanke på luftstrøm? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Her har jeg skrudd runde katoder på. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Stilig effekt, men hadde vært bedre om de hadde vært festa på innsider.. Blir så sterkt og ledningene ødelegger! Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Pent! Ikke helt gjennomført, men alikevel tøft.. Men hva er grunnen til at du har plassert viftene der ved tanke på luftstrøm? Det jeg tenkte på er at de to viftene der nede skal blåse inn kald luft (PCen bruker å stå på gulvet) også skal den varmes opp og stige opp og ut gjennom et hull som jeg har laget på toppen. Synes du det er bra luftgjennomstrømming? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Stilig effekt, men hadde vært bedre om de hadde vært festa på innsider.. Blir så sterkt og ledningene ødelegger! Å ha dem på innesiden er også en ide, men jeg likte ikke det helt da jeg prøvde. Jeg bruker katodene blant annet for å skjule ujevne kanter i hulene (istedenfor et grill. Ledningene er ikke noe problem, når jeg setter inn vinduet, blir de skjult av gummien rundt vinduet. Man kommer ikke til å se dem i det hele tatt Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Uten blitz Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Uten blitz med katodene av. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Også har jeg et hull på toppen ja. Jeg tok en helt vannlig grill, spraypaita den og festet med fine bolter og muttera. Også har jeg LEDs inne i kabinettet som lyser direkte på grillen. Tanken er blant annet at varme luften stiger opp og da kan den komme ut gjennom det hulet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå