Gå til innhold

Mitt første case-mod - hjeeelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepps, absolutt godkjent. stilig efekt av katodene ja. Men lurer på om ikke det hadde vært mer effektivt å sette inn en vifte i hullet i toppen, for å få litt fart på varmluften. eller kjenner du at det stiger varm luft opp derfra?

 

Post 400 :w00t:

Endret av Wazu
Lenke til kommentar
Jepps, absolutt godkjent. stilig efekt av katodene ja. Men lurer på om ikke det hadde vært mer effektivt å sette inn en vifte i hullet i toppen, for å få litt fart på varmluften. eller kjenner du at det stiger varm luft opp derfra?

 

Post 400  :w00t:

Tenkte på å sette ei vifte der på toppen også, men synes ikke det er nødvendig. Jeg kjenner at varme luften strømmer ut gjennom hulet selv om vinduet i sidepanelen er ikke på plass ennå (den ligger vel et sted i Tromsø vil jeg tro). Så når vinduet er på plass, så skal luften strømme godt ut av hulet :)

Endret av prostoman
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har fjernet den stygge disketstasjonen og satt en grill der istedenfor. Bak grillen er det ei vifte som blåser på begge harddiskene og reduserer tempen litt, men ikke mye fordi det er så lite plass der at vifta står veldig nært hardiskene og blåser kun på frontene. Jeg tenker kanskje kjøpe en harddisk kjøler og en raptor 10 000rpm på 73,4Gb. Skal nå se litt på nettet. Den gamle hardisken begynner å bli dårlig.

post-58106-1129910584_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...