smetho Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei. Har den siste tiden hatt problemer med å gjøre jobbsøk med NIS aktivert. Jeg får opp feilmeldingen som er gjengitt i bildet som er vedlagt. Problemet oppstår på de fleste (alle?) steder som omhandler jobbsøking. Jeg har gått inn og rapportert problemet på linken i feilmeldingen, men dette har, såvidt jeg vet, ikke fungerte. Hva er galt? Var da aldri slik før. All hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Føler jeg nå, så lenge etterpå, burde få lov å bumpe denne tråden. Jeg sliter fortsatt med samme problem. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei. Det du opplever med NIS, er det samme som jeg erfarte. Norton tar kontroll, og da er det ikke lett å slippe forbi. Det går an å slå av NIS. når du er inne på sider hvor Norton er skeptisk. Jeg ble lei av hele Norton. Bruker Sygate sin brannmur og NOD32 antivirus. Dette er en mye brukt og god kombinasjon. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Vet, jeg pleier å måtte skru av dersom jeg skal lete etter jobb Men har til nå vært fornøyd med NIS så vil nødig bytte ut på grunn av dette lille problemet. Men hvorfor sperrer den kun slike sider og ikke alt annet møkk der ute? Jeg må jo få kunne bestemme slikt selv! Hvis ikke så er det nok bye-bye med NIS for min del også! Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 har du rapportert inn siden slik det står i "feilmeldingen" at du kan gjøre? rapporter den mange ganger, så blir nok den leifen rettet temmelig kjapt. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Har gjort det et par ganger.....men kanskje jeg må gjøre det flere. Bakvendt greier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå