LOBOS Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ok, fikk 7800GTX kortet mitt i dag og tenkt som så at jeg skulle sette sammen alle delen til den nye pcen i kveld...., MEN. Nå har jeg et jævlig irriterenede problem. Jeg får ikke monternt kjøleribbene/vifta til cpuen. Altså de to hakene på vær siden av den. Jeg har satt strame armen i riktig posisjon, men alikavel virker det som hakene rett og slett nekter å sette seg på plass! Noen der ute som har montert liggnende Cpuer ( med samme system ) som har noen tips de kan gi meg? Link til Cpuen om du er i tvil hvilken: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308955&cks=SPK Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Nm.... endelig fikk jeg den driten på. Måtte litt på kanten makt av det jeg tørte å gi, men det funka. Uansett, et skikkelig crappy opplegg. Nå sittern i alle fall. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 veit.. sleit litt med å forstå meg på den saken der jeg oxo.. men fikk det til med litt makt.. kjentes jo ut som den "spaken" man skulle vri over skulle knekke, men det gjorde den altså ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå