Leaf Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Altså.. jeg spiller f.eks. cs.. plutselig henger alt seg opp, og etter noen sek. så blir skjermen svart og dataen rebooter seg, UTEN at jeg har gjort en eneste ting. Dette har skjedd en del ganger og jeg får fnatt av det Når jeg kommer innpå pc'n igjen får jeg ei melding "Driveren for skjermenheten kan ikke fullføre en tegneoperasjon. Hør med enhetsprodusenten om det finnes en driveroppdatering" Ja, jeg har oppdatert driverne og alt man skal men dette fortsetter. Noen som kan hjelpe? Endret 5. juli 2005 av Leaf Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Dette har vel ikke noe med Internett å gjøre. Topic bør endres fra "Trnger hjelp med internett!" til noe som kan beskrive din problemstilling. Det er stor fare for at moderator sperrer tråden. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Sorry.. Denne her er også feilpostet.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det har allerede blitt nevnt at den første tittelen var alt for lite besskrivende. Den nye tittelen "Skjermkort", er ikke bedre. Dessuten er tråden feilpostet og bør vel ligge under skjermkort-kateogorien eller hvis dette bare skjer i CS, kanskje i CS-kateogorien. Tråden stenges så kan du heller lage en ny tråd på riktig sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg