stoolman Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hei! Jeg (Stoolman) og KAMERAT fra OCSHOOT forumet skal i neste uke fyre opp en skikkelig seanse.. Jeg bestilte i dag 2 LN2/Tørris rør, en til dothan prosessor og en til Skjermkort.. Målet er å komme høyere enn den gjengen Japanere som nå har greid 4,1ghz og 19 sek i superPi.. Har nå en PM 770 prosessor og håper på å få tak i en 780.. leverandør av flytende nitrogen er allerede i boks og riggen forøvrig er klar som et egg.. Vi trenger en person som har PEILING på videoopptak og redigering som kan filme denne seansen, slik at dette kan legges ut for nedlasting for interesserte.. Seansen skal foregå på Kolbotn utenfor Oslo Vennligst send en mail til [email protected] hvis du er kvalifisert og interessert.. Endret 5. juli 2005 av stoolman Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kan desverre ikke bidra med det dere søker, men prosjektet høres jo interessant ut! Fortjener en bump selv om det nettopp er postet Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Vist dere får ordnet film så må du være rask å poste her på forumet. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Trenger dere statister ? Kul greie, håper dere finner noen som kan filme, jeg har bare et Super8; ikke kan jeg filme heller.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Har tipset kennethdammyr (han bak filmen om hw.no) om denne tråden. Håper det ordner seg Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 And Kenneth has reported to mission (Var det riktig engelsk... ) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Dette høres jo veldig spennende ut! Og nå ser det jo ut til at seansen kan bli foreviget også? Go for it, og lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå