Jirumiku Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei! Altså viste ikke under vilket tema denna skulle jeg altså, men det er jo hardware eller acerssories vet ikke åssen det skrives jeg Men i hvert fall,,, jeg har Razer DiamondBack og den har i det siste klikka helt.... Det kommer sånne lyd som når man drar ut musa av usb sånn "pling!" også fungerer ikke musa i ett par sekunder. så sier det sånn "pling!" som det kommer når man putter noe inn i usb`en og da fungerer den igjen, av og til kommer det uttallige plinger så fungerer plutselig ikke musa i det hele tatt, dette er ganske frustrerendes, jeg spiller mye Counter-Strike og der trenger man jo musa til alle tider, så det er ett must å få fiksa det..... Har prøvd mye, føst så trodde jeg det var HZ Tweaken jeg har tatt til 500 hz,.,, men på de fleste forum sier de att tweaken er ypperlig til Razer DiamondBack.... så jeg fjernet den, men den var like jævlig, så jeg la den like så godt inn igjen jeg Så trodde jeg det kanskje var driverne,, men de var det heller ikke.. bytta di ut uttallige ganger men ingen forandring Så ble jeg ganske pissed så jeg prøvde en annen mus Logitech MX510... Denne er grei som føkk, fungerer som, en drøm.. ikke noe "fjusking, og juksing" på den... I motseting til Razer`en. Så spørsmålet mitt er da, noen som ahr noen tips? Oppklaring av hvordan jeg kan fikse dette? Noen som har opplevd noe liknende? Jaja, uansett takk! -Jirumiku- Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Rent teknisk ville jeg sagt det dreide seg om en signalfeil. Skjer dette når musa ligger helt stille også, eller bare når du rører på den? Hvis du har garanti på den ville jeg rett og slett sendt den inn for å få fikset den. Lenke til kommentar
Jirumiku Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Ehh... Vet ikke jeg altså, Nei det skjer når som helst, mest når jeg gjør raske bevegelser, som når jeg spiller Cs, men den gjør det når den ligger stille også, bare ikke så ofte da..... Garantien er jeg ikke sikker på, kjøpte den av en kompis som hadde kjøpt den, men så kom mx518 ett par uker etterpå, så jeg kljøpte denne av han.. men skal høre med han, men det greieste hadde jo vært å fått fiksa den selv,, Men det med signal feil mener du som musa mottar, eller de pcen sender? altså usb og muse ledning inn i usb.... VIl bare få fiksa det så fort som mulig jeg. Kan jo bruke mx510, men syns den er for ekkel å holde i, kjennes ut som om man fingrer en bollemus.... :\ jaja Takker for flere tips... Takk Takk! -Jirumiku- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå