Stig-Arne Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Fikk meg en zepto 6515wd her om dagen. Men jeg ser at batteriet bare har en levetid på litt over 2 timer. Hvordan er det i forhold til andre maskiner med samme spec? Eller er det ganske normalt? Hva ligger de beste tallene på, er det over 5 timer eller? Vet at jeg ikke kan forvente den beste levetiden på en slik maskin som dette. Vill batteriet ta seg bedre opp etter noen lade sykluser? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Normalt for den type maskin er +/- 4 timer. Selv har jeg over 3 timer med i9300. Tviler på at batteriet tar seg noe særlig opp, lithium ion batteri er ikke som gamle batteri. Sjekk at du har enablet Speedstep så cpu klokkes ned, kjører den på maks hastighet går batteriet fort! Endret 5. juli 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 den er aktivert ja.. ser cpu`en går ned til 222 mhz uten belastning. Bare lurer på om det er skjermkortet da som sluker strøm.. er jo ett GO 6600, for jeg legger merke til at viften starter selv om maskinen står i ro og cpu ligger på 222 mhz.. men men.. man overlever vel.. får se om jeg får tak i ett større batteri etterhvert. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 min Z4200 har ca 4-5 timer med tid. Ble veldig overrasket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå