Gå til innhold

Eksternt lydkort som ikkje "tar over" Windows

Anbefalte innlegg

Finnes det eksterne lydkort (usb) som ikkje "tar over" heile Windows?

Eg har i grunn berre testa eit USB-lydkort frå creative, og fekk maskina full av dill... Det er sånn at eg ikkje har lyst å installera det på laptopen min, for å unngå heng og tull...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv et Soundblaster MP3+ (fra Creative), trengte ikke installere noen drivere for å få det til å fungere, og med en gang jeg fjerner det fra maskinen tar den i bruk neste lydkort i rekken.

Vet ikke helt hva du mener med "dill" men..

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva du mener med "dill" men..

Hehe, hadde du installert pakken fra Creative, hadde du forstått hva han mente... ;) Creative pleier å fylle driver-CDene sine med store og små programmer som er mer eller mindre unyttige.

Lenke til kommentar

Kva blir då eit evt. tips eller råd?

Creative, men ikkje installer driver-CDene?

Eller er det andre lydkort som kan trylla ein PC om til kjelde for heimekino (optisk -> 5.1), utan at datamaskina har synlege eller merkbare systemendringar når lydkortet ikkje er kopla i?

Lenke til kommentar

Jeg har et M-audio-usbkort, Mobile Pre. Dette er mest til opptak av lyd, men poenget er at når man kobler det fra, brukes det interne kortet på maskinen automatisk. Så kanskje andre eksterne kort fra M-audio med de specsa du er ute etter ville funka?

Lenke til kommentar

"Specsa" veit eg lite om, mtp. tekniske data på lyd-sida.

Kluet er å bruka ein Windows XP-PC som kjelde til heimekino, men at brukaren av maskina ikkje skal "merka" at eit eksternt lydkort har vert montert. Skulle f.eks. PCen få problem pga. programvare som må installerast i lag med lydkortet, vil eg bli satt til vegs og verden blir grå og trist...

Surroundreceiveren har såfall optisk lydinngang og høgtalaroppsettet er 5.1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...