Malvado Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tipper det er pga surstoffmangel, har hørt at det er mindre oksygen så langt nord Kan jo også være pga mangel på visuell oppmuntring av det motsatte kjønn, og at han derfor depper på forumet ved å moderere alt mulig rart! Simen1 : Fortvil ikke, hun kommer sikkert snart og gjør dagen din interesant! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 heheh huff da simen1 sånt som skjer. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Hehe.. Det er jo så varmt her i nord nå, selv på natta, men jeg tror nok det var trøttheten som gjorde at jeg ikke så på datoene i farta. Er visst noen som rappoterer eldre tråder. Det stemmer. Kunne nok ha skjedd hvem som helst dette her. Hvem pokker regner med at noen gidder å rapportere en 2 år gammel tråd. (Hvis det er det som har skjedd?) Og aner vi en konspirasjon iverksatt for å framprovosere dette? Jeg lurte også litt på dette, for det var minst 3-4 personer som kom med et stormangrep av rapporter på gamle tråder. Deriblandt en del tråder jeg hadde startet og som bare hadde 2 ord i tittelen. (Brudd på treordsregelen som ble oppfunnet flere år etter jeg startet trådene). Jeg slukte åtet og stengte i vei uten å se på datoene på de første trådene.. Shit happens :!: Bra det forlenger livet til noen her på forumet i hvertfall Endret 8. juli 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Si hVem som rapporterte da : D Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 http://forum.begin.no/index.php?showtopic=...dpost&p=4464264 Trykk på linken. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 http://forum.begin.no/index.php?showtopic=...dpost&p=4464264 Trykk på linken. ok. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ser dere (mod/admin) hvem det er som rappoterer? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Vi ser brukernavn på hvem som rapporterer. Ikke noe mer. Ut i fra det kan vi evt finne ut IP hvis det er interressant. Men ikke la det hindre dere fra å rapportere. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Selvfølgelig må jo noen utnytte en god funksjon til det værre :/ Morro var det lell - i en stund, i alle fall.. (at du modererte gamle tråder, altså) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 hehe konge greier dette , keep upp the good work mods Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hehe må ikkje oversjå noke veit du. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hehe... må si Simen dreit seg loddrett ut der, men han virker som en ålreit kar. Jeg fikk den verste latterkrampen jeg har hatt hittil i år. Og jeg liker latterkramper. :!: Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Ahahha SOM HAN DREIT SEG UUUUT!!! :lol: Syns det bare er teit og rapportere.. Har dere ikkenoe annet og gjøre? Lenke til kommentar
knut I_89 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Mamma trodde jeg hadde tørna. Fikk latterkramper og begynte og grine :!: Dette var morro :!: Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Morsomt : Ja. Synes dog ikke simen1 på noen måte har driti seg ut. =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå