Gå til innhold

Nettbutikk (Netshop) med sans for service.


Anbefalte innlegg

Synes at det bør komme en liten solskinnshistorie.

 

Bestilte for noen dager side en trådløs router og et PCI nettverkskort fra Netshop.

 

Etter å ha hentet pakken på lokalt postkontor så viste det seg at antennen til det trådløse nettverkskortet ikke var å finne i forsendelsen. Sendte derfor en melding til support om manglende vare. I løpet av kort tid så fikk jeg en melding at en antenne skulle sendes i post i løpet av samme dag. Etter to dager så dukker det opp en pakke fra Netshop. Den inneholdt ikke bare en antenne men et komplett trådløst nettverkskort.

Mest sannsynlig så har de ikke hatt antenne inne og isteden for å vente til de fikk inn nye på lager så sendte de meg et komplett kort.

 

 

I mine øyne er dette det vi kaller for kundeservice :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget mitt er at de uansett reagerte raskt og sendte meg en vare slik at jeg kunne begynne å bruke utstyret som jeg hadde kjøpt.

 

Om det var en antenne eller et komplett kort som kom er egentlig ikke poenget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...