Obix Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Synes at det bør komme en liten solskinnshistorie. Bestilte for noen dager side en trådløs router og et PCI nettverkskort fra Netshop. Etter å ha hentet pakken på lokalt postkontor så viste det seg at antennen til det trådløse nettverkskortet ikke var å finne i forsendelsen. Sendte derfor en melding til support om manglende vare. I løpet av kort tid så fikk jeg en melding at en antenne skulle sendes i post i løpet av samme dag. Etter to dager så dukker det opp en pakke fra Netshop. Den inneholdt ikke bare en antenne men et komplett trådløst nettverkskort. Mest sannsynlig så har de ikke hatt antenne inne og isteden for å vente til de fikk inn nye på lager så sendte de meg et komplett kort. I mine øyne er dette det vi kaller for kundeservice Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Etter min mening bør du sjekke med netshop at de faktisk mente å sende deg et nettverkskort, og ikke bare en antenne... Lenke til kommentar
Obix Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Poenget mitt er at de uansett reagerte raskt og sendte meg en vare slik at jeg kunne begynne å bruke utstyret som jeg hadde kjøpt. Om det var en antenne eller et komplett kort som kom er egentlig ikke poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå