Gå til innhold

Hva skal jeg være?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes du (trådstarter) skal velge egentlig akkurat det du selv har lyst til. Om du er glad i melee-combat er det vel egentlig paladin/warrior/rogue som er det mest aktuelle - og siden det er sinnsykt mange rogues og paladins på samtlige servere (jeg er selv paladin) vil jeg anbefale deg warrior.

Warrior er en morsom class, den er nyttig når man kommer til endgame - og de er macho. Selv synes jeg at human/orc warrior er de som føles mest riktig. Gnome warrior blir liksom litt vel merkelig for min del :p

Nice signatur hos trådstarter:
BF2 er best! GW er best R.I.P WoW!

HAHA jaja men en ting må jeg få si! PvP delen i GW er overlegen til WoW men WoW har sjarmen og Feelinga av et skikkelig RP! mne da får jeg begge og det blir bra :!:

Men tilbake til topic.

Har sett litt rundt andre steder også og har funnet ut at det må bli Rouge eller Mage! noen som er skilla med disse to som kan si litt om hvordan det er å være vær av dem OL.

Vel, some gnome så er det warrior, mage, rogue og warlock som er valgene (om jeg husker riktig).

Rogues er det nok av, på daggerspine er de fleste guilds cappa med rogues.

Warriors er det også en del av, mange guild som har nok av de også.

Mage trengs det altid, morsom det også.

Warlocks trengs jo i en del instancer (banish for the win), har greie buffs og fete curses.

Var jeg deg ville jeg tatt en Dwarf Priest (fear ward) lett å få party, du har bra damage (shadow), og er ettertraktet i instancer

(Ironspeed: Ironforge LookingFoorGroupe: LF1M Healer, priest preferd)

\\Sp33D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...