AHzip Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg overklokka mitt ATI Radeon Ve til 205mhz på ram og gpu og alt gikk fint helt eil etter en time. da starta jeg Empire Earth og skjermen var full av røde og lilla striper. jeg gikk ut av spillet,satt den til bake og skrude av pc`en og venta 10 min men da jeg starta den var ikke alt borte. Så det store spørsmålet er skjermkorte daut? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hmmm. går det ann å klokke RAM???? Bleklager! har ikkje så masse peling, men! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 ja, kortet ditt er nok ødelagt ja... de stygge fargene og greier du så er såkalte "artifacts" pga at hastigheten ble så høy og til slutt svidde rambrikkene. synd men som dem sier, no pain, no game Lenke til kommentar
555 Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 jeg hadde mitt på 230 jeg men jeg hadde også satt på en liten vifte (kom orginalt uten) Lenke til kommentar
vegge Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Den 2002-07-29 17:37, CaNaBiS skrev:Hmmm. går det ann å klokke RAM???? Bleklager! har ikkje så masse peling, men! Her er det vel snakk om å klokke rammen på skjermkortet. Og ja, det går an. Bare å fikse noen innstillinger i et lite program. Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg oppgraderte driverne til korte kan være det gor det skjer bare av og til og når det skjer så er det på iconer det sjer eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
agjell Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 du tar nok desverre helt feil, kortet er ødelagt. en venn av meg, under navnet gothiatek på dette forumet, gjorde akkurat det samme. kortet hans fikk de samme stripene etter en stund og de går ikke bort. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hvis du har handla det på komplett så bytt det, du får garantert nytt eller brukt tilsvarende kort tilbake. Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 offer får du nytt når det var du som ødla det? Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Kan du få nytt når du selv ødla det? og hvor lenge varer garantien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå