bobby81 Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Hei alle Jeg har litt problemer med min maskin. Når jeg spiller en del spille så stopper plutselig maskinen. Lyden begynner å hakke og bildet låser seg, og jeg må restarte maskinen. Dette skjer spesielt i CS og Wolfenstein. Er det noen som har noen ideer om hva dette kan være. Jeg har byttet ut og testet det meste i maskinen. Har de nyeste driverne o.l Har prøvd å fikse dette på alle mulige metoder, og det er liksom ingen som vet hva det kan være. Noen som har noen tips, hjelp, ideer?` send gjerne svar på [email protected] håper noen kan hjelpe meg :smile: Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 åssen mus har du? jeg hadde en daxxa optisk før å da hang PC-en min seg i cs heletiden. lyden begynnte å pipe å jeg måtte boote!jeg bytta til logitech og nå funker alt FETT! men det kan seff vere andre problemer. Lenke til kommentar
Frutos Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Hallo, det kjer med meg og..jeg har xp og no ha jeg installert win 98 og for å kunne spille cs!!Jeg kjenner en som har 98 og har hat det problemet og du kan prøve å laste ned fix fil i cs og hl..vet ikke om det funker, men kameraten min funket det hos!!Du har kanskje et overflowing problem og då trenger du de filene!!Visst det ikke virker kan det være at du må oppdatere driver for grafikk kortet ditt...gå gjærne inn på http://www.micorsoft.com og så går du på windows update og kanskje det kommer en nyere driver til grafikk kortet!! Frutos Lenke til kommentar
lodott Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Leste noe om det der på forumet på http://www.counter-strike.net ...mange som hadde samme problemet... var visst en løsning på det, men husker ikke hva det var... Sjekk det ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå