Pufhead Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) ja som tittelen sier ossen gjør jeg det? har en film i xvid fromat og ossen kan jeg få endra det fra xvid til video_ts? og jo sorry hvis det er feil post Endret 5. juli 2005 av MR-X666 Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 er vell kanskje litt feilposta, men men... men til saka... du må skaffe deg eit konverteringsprogram, det finst haugevis med slike program. Du kan f.eks bruke redigeringsprogram som pinnacle til dette (eg har ikkje prøvd det sjølv, men eg vil tru det går). Eller du kan f.eks bruke dette programet "DivXtoDVD", eg har sjølv testa dette og det funka.. men eg vart ikkje heilt fornøgd med resultatet, det enda i at filmane vart litt smålaggy når eg såg det på tv'n, kvaliteten var bra, men som sagt litt smålaggy. DivXToDVD Håper dette hjelper litt på veg Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Codecs Google søk : http://www.google.com/search?q=Convert+xvi...=utf-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
Superjokka Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 ja som tittelen sier ossen gjør jeg det? har en film i xvid fromat og ossen kan jeg få endra det fra xvid til video_ts? og jo sorry hvis det er feil post Du skal altså konvertere ifra XVID til DVD. WinAVI Videokonverter gjør dette Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 :!: takker så mye for alle svar fikk det til nå takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå