Decline Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 For eksempel på Raidmax kabinett og mange andre kabinett. Der er fronten, vinduer etc. festet med noen slags skruer uten hull i, de er bare runde. Jeg ville gjerne fjernet fronten på Raidmax kabinettet mitt. Men hvordan? Trenger jeg noe spesielt verktøy? Det har jeg isåfall ikke... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Er det slike "skruer" du mener? Hvis det er det, så får du fjernet disse ved hjelp av en bor som et litt større enn selve hullet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Enten må du borre de ut, eller om det er gummi skal de vel draes ut! Hva med et bilde? Solgt nemlig mitt Raidmax så jeg har ingenting å se på.. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 ah fant løsningen! Hehe -slå seg til hodet- På baksiden av døren kunne man ta forsiden ut Glasset er det nok verre med, men det har jeg ikke tenkt å gjøre noe med uansett... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 det er ikke skruer ! det er pop nagler. di må borres ut med 3.2mm bår eller 4.2 mm vis det er store nagler Lenke til kommentar
icer Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) festet med noen slags skruer uten hull i, de er bare runde. Jeg ville gjerne fjernet fronten på Raidmax kabinettet mitt. Men hvordan?Trenger jeg noe spesielt verktøy? Det har jeg isåfall ikke... hehe, skruer uten hull i det er ikke skruer ! det er pop nagler. di må borres ut med 3.2mm bår eller 4.2 mm vis det er store nagler Edit: Har ikke du boremaskin kan du bruke en spiker og hammer, har ikke prøvd dette, men det burde fungere... Endret 14. juli 2005 av icer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå