minotir Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei noen som hvet om det går og forandre skole valget mitt? jeg har bygg fag på 1. valg, og første valget mitt der er "fosen videregående skole" (der jeg bor ), men jeg vil bytte sånn at andre velget mitt, (brundalen vgs) blir førstevalget mitt. har lyst til og flytte til theim skjønner dere Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Er nok altfor sent nå, da de allerede har begynt å sortere og vurdere de enkelte. Noe har jo til og med fått vite hvor de kom inn. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 ok, men jeg har hørt rykter om at hvis jeg kommer inn på både 1. og 2. valg så kan jeg velge hvilket valg jeg vil ta. er det noe i det lr? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kommer du inn på førstevalg MÅ du ta det, så vidt jeg vet. Alle de andre kan du velge mellom. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Riktig. Kom du inn på 1.valget ditt, så strykes de andre valgene automatisk. Men når skolen begynner så skal du kunne søke om å få bytte. Er ofte folk dropper ut, og det blir plass på den linja du vil bytte til. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 takker for svar, skal prøve å ringe på de som har med skola å gjøre i morra. håper jeg får noe hjelp der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå