-Teddy- Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=LT6800U-256 Mitt nåværende NU kort er konstantert dødt og jeg skal få et nytt. Men databutikken hadde ikke noen NU på lager og spurte om jeg ville ha noen LE kort litt tvilende, men jeg takket pent nei. Om de ikke får inn kortet i morra tenkte jeg at jeg kunne jo spørre om å få betale et mellomlegg og kjøpe dette ultra kortet de har på lager. Lurer først på to ting: 1. Bråker dette kortet mye? 2. Hva bør jeg evt betale i mellomlegg da jeg betalte 2500kr for kortet jeg har (hadde) nå og det nå koster 1800kr og Ultra kortet koster 4500kr? 3. Det står at det trenger hele 480W PSU, jeg har NorthQ 400W, holder det mon tro? Endret 5. juli 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kvifor ikkje legge på nokre hundrelappar til for 7800GTX? Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Sikkert fordi han vil ha AGP8x og ikke PCI-e? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Sikkert fordi han vil ha AGP8x og ikke PCI-e? Da kan han kjøpe et nytt hovedkort med PCI-E og et 7800GTX, så har han løst alle spillproblemer for en langlang stund Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Altså, jeg har ikke tenkt til å paye alt i alt 4500kr for 6800ultra kortet da jeg syns det er overpriset i forhold til 7800. Men jeg har et skermkort som er ødelagt og jeg skal få et nytt tilsvarende et om de ikke får inn kortet mitt på lager snart. Derfor skal jeg spørre om å få betale et lite mellomlegg og "bytte" mitt 6800NU i et 6800U. Har forresten nesten en flett ny pc og har ikke all verden av penger atm. Nåh: Noen som kan svare på mine spørsmål i første post? Har lest noen tester men lurte på none brukererfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå