Dorian Gray Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Pondus er laget for å få fram et openg på 4 ruter, vil humoren kunne vare en hel film? Bruker vi Beatle Bailey-serien eller Garfield-filmen som eksempler ser vi at humoren ikke varer 2 timer. garfield har jo heller aldri vært så artig da... Det skal du faa lov til aa mene, men blant Garfield-fans slo filmen ikke an; derfor nevnte jeg det. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Er ingenting hellig lenger?!?!?! NEI! Ikke rock engang, for faen. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Huff dette kan bli utrolig dårlig, eller meget bra.... mest sansynlig utrolig dårlig!! det skal litt til for at det blir like bra som pondus-stripene!! de er jo dritbra!! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 stemmevalgene var ikke de beste nei. men må nå ha et lite håp om at det blir bra. Pondus har jeg alltid likt å han er så lik meg Skulle hatt stemmen hans jeg :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 En Pondus film vil slite av mange grunner, ikke bare er den (omtrent) utelukkende laget i stripeformat, i tillegg baserer den seg ofte på at mye overlates til fantasien hos leserne. I en film ville man til mye større grad sett alt som foregikk, og derfor ville det ikke bli like morsomt etter min oppfatning. I tillegg, skulle Pondus-filmen bli et makkverk av Solan, Ludvig og Gurin med reverompa størrelse, risikerer vi at tegneserien også dras ned i avgrunnen av en sønderknust Frode Øverli, siden det var tydelig at han også skulle delta aktivt i produksjonen av filmen... Det eneste jeg kunne tenkt meg å se festet til film var en del av de grusomme fettbergene Jokke har vært bortpå. Men det er ikke verdt det. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Øverli selv var ganske positiv til forslaget og fikk også servert noen tidlige animasjoner av folka i Pondus, men han uttalte i en avis(husker ikke hvem) at han ikke hadde tid til prosjektet(for filmfolka ville absolutt ha med han på laget, forståelig nok). Han er for øyeblikket for opptatt med å lage Pondusstriper og ville ikke ta en pause i det. Så filmen er lagt på is for øyeblikket Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 konge Faren over for denne gang Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg hadde iallefall ALDRI sett den hvis den kom ut. Det hadde liksom ødelagt ALT. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg digger Pondus men det bryr meg fint lite om det blir film eller ikke. Hva så om den blir dårlig, man har jo alltids bøkene å gå tilbake til.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Men blir filmen en fiasko kan det gå ut over fremtidige striper.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Håper egentlig ikke dette skjer og det vil bli helt ruinert hvis det er østlendinger som gjør stemmene (no offence heh). Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Helt enig! Jeg har sett mange tegn på at Pondus bor i Bergen. Og sikre bevis på at det ikke er på østlandet. (Pondus leste avisen og på forsiden stod det "Sol og sommer" men der han var pøsregnet det og så sa han etellerannet om at de bare skrev om østlandet.) Det er også ofte striper om (den beste) Sportsklubben Brann som er Bergens lag. Det er ganske opplagt at ALT Pondus sier er på bergensk. Mange bergenske utrykk o.l Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har ikkje noko tru på dette vis det blir evnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå