Gå til innhold

Pondus som film...*urk*

Knut Marius

Anbefalte innlegg

Pondus er laget for å få fram et openg på 4 ruter, vil humoren kunne vare en hel film?

Bruker vi Beatle Bailey-serien eller Garfield-filmen som eksempler ser vi at humoren ikke varer 2 timer.

garfield har jo heller aldri vært så artig da...

Det skal du faa lov til aa mene, men blant Garfield-fans slo filmen ikke an; derfor nevnte jeg det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

En Pondus film vil slite av mange grunner, ikke bare er den (omtrent) utelukkende laget i stripeformat, i tillegg baserer den seg ofte på at mye overlates til fantasien hos leserne. I en film ville man til mye større grad sett alt som foregikk, og derfor ville det ikke bli like morsomt etter min oppfatning.

I tillegg, skulle Pondus-filmen bli et makkverk av Solan, Ludvig og Gurin med reverompa størrelse, risikerer vi at tegneserien også dras ned i avgrunnen av en sønderknust Frode Øverli, siden det var tydelig at han også skulle delta aktivt i produksjonen av filmen...

Det eneste jeg kunne tenkt meg å se festet til film var en del av de grusomme fettbergene Jokke har vært bortpå. Men det er ikke verdt det.

Lenke til kommentar

Øverli selv var ganske positiv til forslaget og fikk også servert noen tidlige animasjoner av folka i Pondus, men han uttalte i en avis(husker ikke hvem) at han ikke hadde tid til prosjektet(for filmfolka ville absolutt ha med han på laget, forståelig nok). Han er for øyeblikket for opptatt med å lage Pondusstriper og ville ikke ta en pause i det.

Så filmen er lagt på is for øyeblikket :p

Lenke til kommentar

Helt enig! Jeg har sett mange tegn på at Pondus bor i Bergen. Og sikre bevis på at det ikke er på østlandet. (Pondus leste avisen og på forsiden stod det "Sol og sommer" men der han var pøsregnet det og så sa han etellerannet om at de bare skrev om østlandet.) Det er også ofte striper om (den beste) Sportsklubben Brann som er Bergens lag. Det er ganske opplagt at ALT Pondus sier er på bergensk. Mange bergenske utrykk o.l

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...