SacrefiZer Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei. Har ett problem: Etter jeg avinstallerte Panda Antivirus så funker ikke Steam,WoW,Ventrilo og mirc.. Har ikke prøvd så mange flere. Mozilla og MSN funker fint. Har prøvd å installere Panda på nytt, men fungerer alikevel ikke Noen som har en anelse av hva det kan være.. Vil helst slippe å formatere.. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Har du prøvd systemgjennoppretting? Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Har ikke så jeg får gjort det Men jeg tror problemet er linja, ikke data'n, eller det kan jo hende at det er pga virus på den at telenor har sperret noen porter på den Skal høre med dem.. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Mulig du ikke fikk slettet panda helt. Panda lytter jo på alle porter, og stenger om nødvendig.. Kan hende programmet fikk et lite sjokk når du slettet det Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har opplevd akkurat det samme med Norton Internet security, ved avinstallering sperret den alle porter slik at ingenting funka opp mot internett. Måtte reinstallere Norton Husker desverre ikke hva jeg gjorde etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå