indahla Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Jeg ønsker å sette sammen en maskin jeg kan bruke sammen med Windows XP MCE 2005 og min 42" LCD-TV. Men, det skal være så billig som mulig. Jeg har foreløpig valgt følgende: AMD Sempron 2600+ 1.6GHz, Socket 754 589,- ASRock K8-760GX Socket 754 AMD Hovedkort 500,- AOpen H340A Desktop SFF kabinett 389,- Logitech diNovo Cordless Desktop Noteb. 899,- (litt stil må man ha...) Veritech 512MB DDR PC3200 400Mhz 360,- BenQ DVP 1650T DVD-ROM 16x/48x SORT 180,- Totalt 2917,- Jeg har harddisk fra før... Noen forslag til forandringer? Endret 5. juli 2005 av cerveza Lenke til kommentar
iron-vetle Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 jeg liker det,har bygget en "billig-pc" med noe lignende oppsett selv og det var flott Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 jeg liker det,har bygget en "billig-pc" med noe lignende oppsett selv og det var flott Kan du vise meg oppsettet ditt her? Lenke til kommentar
iron-vetle Skrevet 6. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) jeg har ikke tatt vare på det... jeg bygde pcen til slektninger vetu men jeg vet at det var samme cpu og like mye minne og lignende hovedkort Endret 6. juli 2005 av iron-vetle Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2005 jeg har ikke tatt vare på det... jeg bygde pcen til slektninger vetu men jeg vet at det var samme cpu og like mye minne og lignende hovedkort Bruker de det mot en form for flatskjerm (plasma eller LCD) eller mot en vanlig dataskjerm (CRT eller >20" LCD)? Lenke til kommentar
iron-vetle Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 det var på en gammel vanelig sjerm fra packerd bell Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 7. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2005 Den ser jo helt fin ut den, men trådløst tastatur, mus og numpad ekke det jeg betrakter som billig. Start prisen er en ting, men de bruker jo også batterier... Jeg hadde kjøpt noe med ledninger. Vanlig keyboard og usb mus. Du får sikkert noe som ser kuult ut der å Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Den ser jo helt fin ut den, men trådløst tastatur, mus og numpad ekke det jeg betrakter som billig. Start prisen er en ting, men de bruker jo også batterier... Jeg hadde kjøpt noe med ledninger. Vanlig keyboard og usb mus. Du får sikkert noe som ser kuult ut der å Alt skal brukes midt i stua, så to ledninger på 3-4 meter hver som går fra pc'en og over stuegulvet til sofaen er nok ikke like fett. Men enig at det blir noen kroner... Lenke til kommentar
T2 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg ønsker å sette sammen en maskin jeg kan bruke sammen med Windows XP MCE 2005 og min 42" LCD-TV. Et lite sidespor: Hva slags 42" LCD TV har du? Er du fornøyd med den? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg ønsker å sette sammen en maskin jeg kan bruke sammen med Windows XP MCE 2005 og min 42" LCD-TV. Et lite sidespor: Hva slags 42" LCD TV har du? Er du fornøyd med den? Jeg kjøpte en Atec 42" LCD (som testet på dinside.no) for 2 dager siden. Foreløpig vedlig fornøyd. Har ikke fått testet den så veldig enda, men bildet virker veldig bra (har kun kjørt mot UPC analog kabel). Skal koble den opp mot pc'en i helgen. Den er stooor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå