Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Reg.rem Mitsubishi Lancer 91mod

Anbefalte innlegg

Lancer gli 1.5 1991 mod. Usikker på reg.reima. Bilen er gått ca 216500Km.

Vet den ble skiftet i 97 på ca 100000Km. Mer vet jeg ikke. Bilen er velhold og pen og går som en klokke.

Prøver å finne ut sansynligheten for om reima har vært skiftet etter første gang, eller om jeg må punge ut for et verkstedopphold.

Ca pris for skifte? Trenger vel ikke å bruke dyrt merkeverksted.

Hvor mange timers arbeid beregner de på jobben? Men bortkastet om den nylig er ny.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke bruke merkeverksted nei. Men av og til kan det likevel være lurt fordi et merkeverksted har gjort den jobben på akkurat din type bil mange ganger. Derfor kan de bruke kortere tid enn et verksted som vedlikeholder alle mulige merker.

Det er alltid skummelt med register reim. Vet du ikke sikkert, så ville jeg bytta så fort som mulig.

Pris blir vill gjetting, jeg vet ikke hvordan motoren din ser ut. Men mellom 3000 og 7000 vil det nok ligge. Mest sannsynlig i den lavere enden av skalaen. Ring et par-tre verksteder og spør om pris.

mvh

jl

Lenke til kommentar

Tok ikke sjansen på at den skal ryke. Bestilt time på et Mekonomen verksted, ca 2500,- for jobben og deler. 2.5 timers jobb.

Er det noe mer jeg burde be de sjekke når den først skal på verksted? Fikk ikke time før om ca 1 1/2 uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...