Gå til innhold

Ny spill pc ...til 6000 - 7000 kr

Anbefalte innlegg

Skal ha ny pc men har ikke ræva full av penger. Har min egen skjerm.

Det skal være en spill pc til rundt 6000-7000 ikke mer !

Den skal ha god del lagringsplass

Noen som har beste tips til beste rimelig pris ? Takker for all respons < :)

PS : Skal kunne greie å spille battlefield 2 osv !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HANDLEVOGN-6198,-

Dette oppsettet skal fint klare Battlefield 2, og vil si du får veldig mye for pengene.

Det er også framtidsrettet, og det ligger til rette for at du kan bytte skjermkort eller cpu til noe kraftigere ved neste oppgradering.

Kabinettet med medfulgt 400w-strømforsyning har jeg prøvd selv, og funker veldig greit. Tross prisen, er det kvalitet. :D

Lykke til. :thumbup:

Lenke til kommentar
Den pc som deuz viste meg på handlevogn linken

Blir pc bygd av fagfolk da ? eventuelt gratis ?

(Ironi)Selvfølgelig bygger fagfolk gratis PC-er. Det er derfor de er fagfolk.(/Ironi)

Den summen som Deuz oppgir er for øvrig ikke reell, fordi det er snakk om priser fra MANGE forskjellige webshoper.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Den prisen er fra prisguiden, så derfor billigst mulig fra fler webshops.

Jeg foreslår at du bestiller denne pcen på Netshop, som bare mangler en vare, kabinettet, og så bytter du dette kabinettet\psu mot et alternativ de har inne på Netshop. Så prisguide-prisen er ikke reel, du må regne med at prisen ender på akkurat det du spør etter, 6-7k. ;)

Edit: ja, glemte å nevne det. Bestill alt fra Netshop, og de bygger pcen din for 200 kr ca.

Endret av Deuz
Lenke til kommentar

Nei, den vil ikke bli bygd for den prisen.

Her er mitt forslag. Hovedkortet er testvinner i gårsdagens test på anandtech. CPU er hakket svakere, men fortsatt mer enn kraftig nok. Ellers har jeg valgt å gå for "bedre" merker på skjermkort, harddisk, kabinett og RAM.

For 300 kroner ekstra har du et SLI-hovedkort fra samme produsent. Komplett tar 800 for å bygge og teste en PC (tror jeg).

Lenke til kommentar
Prisen på ditt forslag er : 6924 kr

så må jeg + på 700 kr 

da blir prisen rundt 7600 kr skulle ha en pc til under 7000 kr Men jeg kan også bygge den selv , blir bare ikke samme orden da :p

Netshop tar bare 370 kr for å bygge pc'en for deg. :)

Edit:Prisen totalt for mitt oppsett blir da 7349 kr for pc'en og 370 kr for å sette den sammen og teste den. Totalt:7719 kr. Ble litt over ditt budsjett ja.

Har du forresten lest denne pc-bygger guiden?

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Billigst blir det at du bygger selv, og mye for pengene får du ihvertfall på mitt oppsett.

Oppsett blir billigst fra 2 webshops, selv med tanke den doble frakten.

Du holder ihvertfall uansett budsjettet, så frykt ikke.

Angående hovedkortet, så hadde Netshop overpriset det såpass i forhold til billigste webshop, på det produktet, at jeg velger å gå for et som er mer kjent, og bare 20 kr dyrere.

Netshop:

AMD Athlon 64 3200+ ''Venice'' 1495,-

MSI K8N NEO4-F på MPX til 798,-

Nec ND-3540A 390,-

Twinmos 2x512 ram 795,-

MPX:

Club3D GeForce 6600GT 1439,-

Hitachi Deskstar 7K250 250 GB S-ATA 1035,-

X-Gear Devil PreMod kabinett+400w 495,-

Totalt sum= 6448 + frakt (må regne med ca 300,- til sammen)

Jeg holdt budsjettet ditt. :w00t:

Og siden du har bygd PC før, anbefaler jeg deg å gå for det, og bygge selv (dødslett). :thumbup:

Hvis du ikke vil bygge pcen selv, ville heg bestilt alt fra Netshop, og byttet ut kabinettet+psu som de ikke har på lager mot et annet.

Lenke til kommentar
Takk takk skal se på ditt oppsett.....

Klarer denne pc de nyeste spillene ?

som foreks : Battlefield 2 på max oppløsning ?

De som har en "30k" PC med det beste skjermkortet, sier de sliter med Battlefield 2 på høyeste oppløsning, dvs. litt hakking merkes enkelte steder. Så jeg kan trygt si at for en PC til 6-7k, så nei Men på middels vil alt defintivt gå glatt, og at det er en forbløffende god gaming PC til prisen, kan vi vel alle enes om.

Lenke til kommentar

VENT IKKE BESTILL!

:p

Har nå oppdatert handlevognen!

Nå er det bare èn webshop, MPX. Bittelitt svakere system, men verdt de sparte pengene. :)

Så nå ser det slik ut:

MPX:

MSI K8N NEO4-F på MPX til 798,-

AMD Athlon 64 3000+ ''Venice'' 1268,-

Club3D GeForce 6600GT 1439,-

Hitachi Deskstar 7K250 250 GB S-ATA 1035,-

X-Gear Devil PreMod kabinett+400w 495,-

Nec ND-3540A 395,-

2x Veritech 512mb 400mhx CAS2,5 720,-

Totalt sum= 6142 + frakt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...