Tweaky Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Har kjøpt meg ny hardware nå: AMD Athlon 64 3200+ Socket 939 HK, fra msi forøvrig 512 mb PC3200 Geforce 6600GT Pcen min viser akkuratt litt av skjermbildet til windows loadingen, for så og loope Lurer på om min 300W Chieftech strømforsyning rett og slett ikke er sterk nok til å kjøre denne HW'en Har en harddisk (120GB IDE) og to dvd-rom\RW En annen teori fra min side er at de gamle hovedkort driverene får systemet til å klikke Trenger hjelp, fort! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 en reformatering er nok det som er det beste for maskinen etter å ha bytta HK ja. evt. prøve å fikse det i safemode (F8 i oppstart) ved å fjerne alt som har med HK drivere å gjøre i windows og installere på ny... men en formatering er nok det beste... Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Ja, men jeg fikk starta windows på pcen til broren min via den harddisken som ikke funka i det nye oppsettet.. Så det kan ikke ha noe med strømforsyningen å gjøre? Er det vanskelig å kvitte seg med alle de gamle HK driverene? Vil helst ikke formatere, har så mye greier på disken :S Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) stikk harddisken inn i bror din sin PC, kopier kopier kopier, formater mulig det er PSU da, men jeg ville prøvd løsnngen som ikke koster 500kr+ før jeg gikk til innkjøp av ny psu da Endret 5. juli 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Min er på 120GB broderen sin er på 40GB men jeg skal låne psuen til en kompis i morra å sjekke om det funker bedre da Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Hva er forresten standard admin passord i win xp? får spørsmål om det når jeg skal reparere windows installasjonen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 det er ikke noe, det kommer ann på hva du skrev/ikke skrev da du installerte XP... la du ikke inn noe passord, er det ikke heller et... Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Takk Mr. Lee =D Du er dagens helt! Jeg formaterte pcen og vips, alt funket Skal spise en pakke mr. lee, til ære for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå