Setebelte Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Huff å huff... Jeg angrer så tårene renner, neida.. Men jeg inrømmer at jeg har drete på lokket. Jeg skulle aldri latt meg lure av den tøffe designen. Det eneste kameraet er bra til er å inponere venner venner, men når kvalitetsspørsmålet kommer så må du bare late som du ikke hørte noe. For bildene blir rett og slett søppel etter min mening. Det går jo ikke an å se hva som står på et ark når du tar bilde av det. Jeg har hatt kameraet i en dag og tatt litt over 100 bilder. Her er noen av dem: http://home.no.net/gislen/logitech/bilder Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg har dette kameraet i bestilling...hmm...har sett andre reviews med bedre bilder, men dette så ikke særlig lovende ut nei... Lenke til kommentar
Setebelte Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg sier det bare.. Ikke la dere lure av utseende.. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Fine damer lurer meg lett :smile: Lenke til kommentar
ralex Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Da er du lettlurt :wink: Tragiske bilder om jeg skal si det. Jammen glad jeg valgte Mustek gSmart Mini II :smile: Lenke til kommentar
kikken Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 La dere ikke lure av innpakningen. Dette gjelder faktisk det aller meste her i livet. Heisann forresten Ralex, Kikken fra Siemensforumet her....:smile: (Jeg har også dette morsomme lille kameraet, og kjøpte mini I når det kom..) Lenke til kommentar
ralex Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei Kikken. Artig og treffes på flere forum :smile: Måtte kjøpe meg gSmart etter at jeg først så det da du la det ut på club-siemens. Skikkelig fint kamera :smile: Lenke til kommentar
Setebelte Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Phew.. Nå har jeg sendt tilbake Logitechen og fått meg musteken.. Lenke til kommentar
aTTo Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 De var jo litt kule,,, send de inn på en malerskole og si at du har malt dem så kommer du rett inn:) Lenke til kommentar
ralex Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 he, he. Ja de ser rett og slett litt malte ut. Skulle nesten tro at de hadde vært innom Photoshop og fått lagt til et filter. Wtermark eller noe sånt he, he. Skjønner ikke at de vil lansere det en gang jeg. Sinnsykt dårlig kvalitet på "maleriene" :wink: Lenke til kommentar
aTTo Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Ja det var ikke særlig imponerende i forhold til visse andre minikameraer,, host(gSmart miniII)host ikke at jeg skal nevne noen. Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg er SÅ GLAD for at jeg valgte gs mini2. Jeg satt faktisk og lurte på om jeg hadde tatt feil valg istad, men neida. Mitt mini2 koster jo nesten halvparten av locitech kameraet, tar ufattelig bedre bilder, FILMER, pluss at du kan bruke det som webcam. Eneste som er å si på det da i forhold til locitech er linsa og designen, selv om jeg liker den fresh'e looken på mustek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå