Lil-H Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hei Hei Nå har jeg et modem som fulgte med Tele 2, et ericsson HM210di men det går absolutt ikke an å åpne porter på det (trust me, både jeg har prøvd og en annen fyr av meg) så jeg lurte på om jeg skulle gå til innkjøp av ett nytt modem? som jeg så klart vil kunne klare å åpne porter på (til bruk av azureus) så da hooker jeg adsl'en til modemet og så til min switch ( Cnet Switch Mini 8 Port 10/100Mbps) https://prisguiden.no/produkt/465 og det skal vel være alt? hvor mye må jeg punge ut for nytt modem? takk Endret 5. juli 2005 av Lil-H Lenke til kommentar
pgus Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Hei! Har du funnet ut noe? Har samme problem, og er også int. i å få forwarding til å fungere... Jeg har satt modemet i "bridge", men like fordømt virker ikke forwarding PTR Endret 1. august 2005 av pgus Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg har satt modemet i "bridge", men like fordømt virker ikke forwarding Er det i brigde så må problemet ligge andre steder enn i modemet. Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Her er ein link til korleis ein skal forwarde portar på modemet. http://www.portforward.com/english/routers...M210DIindex.htm Har ikkje prøvd det sjølv men har same modemet, og skal snart til med å forwarde portar. Hadde vært interassant om du fekk det til og kunne legge ut ein tilbakemelding om korleis det gjekk. Dersom det ikkje lyt seg gjere må eg kjøpe nytt modem eg og. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) når jeg prøver å endre inne på nat rule entry får jeg opp Error: Mandatory parameter not specified.. når jeg prøver å lagre seriøst, hva gjør jeg da? EDIT: 100 posts Endret 8. august 2005 av Lil-H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå