Ol'H Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 uniformer: MacDonalds/RIMI etc. For at ikke pakistanerne skal få gå med rare klær. :!: stygt å le, men jeg gjør det uansett.... Jeg går i dress på jobb, hvilken effekt har det på damene da? Den andre jobben går jeg i vernesko og arbeidsbukse, noen effekt? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Var ikke rasistisk ment, men det er min teori om hvorfor RIMI nylig begynte å enforce det en del strengere der jeg jobber. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Var ikke rasistisk ment, men det er min teori om hvorfor RIMI nylig begynte å enforce det en del strengere der jeg jobber. Det er nok faktisk et poeng ja.. Selv om det hørtes humoristisk ut. (Ikke konkret Pakistanere, men generelt sett alle som kler seg "utagerende" og som kan gi kjeden mer oppmerksomhet enn den ønsker) Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Trøst mi, på Lambertseter er det pakistanerne. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Trøst mi, på Lambertseter er det pakistanerne. Hehe... greit. Men det er vel gjerne noe som gjelder for flere Rimi-butikker enn den på Lambertseter? Aaaaanyway.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Grunnen til at butikker bruker uniform, er jo for at kundene skal kjenne dem igjen som ansatte da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå