Sneakerholic Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Må innrømme at jeg ble hitta på mye av damene da jeg var i garden og sto på slottet, men nå er jeg er tiltrekkende kar fra før! Vet absolutt ikke hva de ser i det... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Må innrømme at jeg ble hitta på mye av damene da jeg var i garden og sto på slottet, men nå er jeg er tiltrekkende kar fra før! Vet absolutt ikke hva de ser i det... Jeg er innkalt i garden.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Det funker litt andre veien også.. Så den heite Securitas-vekteren (ja, ei dame) her om dagen. Det var litt morsomt.. darkness; Jeg har Hafslund Sikkerhet-nøkkelkort liggende, akkurat samma som vekterene i Hafslund har.. Holder det..? Endret 5. juli 2005 av Marvil Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) SO? De kan sikkert daske meg med nøkkelkortene sine ^^ Kan ikke folk UTEN vekteruniform det også? Tja. Blir ikke helt det samme Det har ingenting om at de ER autoritær. Uniform bare ser autoritær ut. Marvil: NEI Endret 5. juli 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Tja. Blir ikke helt det samme Det har ingenting om at de ER autoritær. Uniform bare ser autoritær ut. Ja, det er vel hele verve-grunnlaget for securitas det Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg er innkalt i garden.... Uniformen alene holder ofte ikke... Greit å ha utseendet med seg tror jeg Man får uansett mer oppmerksomhet med uniform, og det skader ikke når man kjeder seg så sykt på vakt... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Uniformen alene holder ofte ikke... Greit å ha utseendet med seg tror jeg Man får uansett mer oppmerksomhet med uniform, og det skader ikke når man kjeder seg så sykt på vakt... Fullstendig klar over det! Men føler ikke jeg trenger uniform for å komme i kontakt med jenter heller. Så det er ikke sånn at jeg går og tenker "YES! nå får jeg draget!" tihi Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Vektere har ingenting de skulle sagt da.. Tror de er politi.. HAHA osm jeg ler :!: DU har ingenting du skulle ha sagt. *klappe storebror på hodet og si at han gjør en god jobb* som så vidt sagt tidligere, jeg tror det gir trygghet. dessuten er de så barske så Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 "barkse og skaper trygghet..." Vi poengterte at dem ikke hadde noen reel makt da Og det har du ikke klart å ro deg bort fra Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 "barkse og skaper trygghet..." Vi poengterte at dem ikke hadde noen reel makt da Og det har du ikke klart å ro deg bort fra Nei, for all del. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det er to typer uniformer: Uniformer: De sier at dette her er nok en barsking, og han har en eller annen litt autoritær funksjon. uniformer: MacDonalds/RIMI etc. For at ikke pakistanerne skal få gå med rare klær. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 SO? De kan sikkert daske meg med nøkkelkortene sine ^^ Kan ikke folk UTEN vekteruniform det også? Tja. Blir ikke helt det samme Det har ingenting om at de ER autoritær. Uniform bare ser autoritær ut. Marvil: NEI Fan. Visittkort da..? Med mitt navn og tittelen «Sikkerhetskonsulent»..? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Visittkort da..? Med mitt navn og tittelen «Sikkerhetskonsulent»..? "Sikkerhetskonsulent" som i en telefonselger som kaller seg Salgskonsulent? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Sikkerhetskonsulent som konsulterer potensielle kunder angående sikkerhetstiltak i privatboliger. Forøvrig har jeg ikke den tittelen lenger. Er sekretær hos Biltilsynet nå. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Sikkerhetskonsulent som konsulterer potensielle kunder angående sikkerhetstiltak i privatboliger. Forøvrig har jeg ikke den tittelen lenger. Er sekretær hos Biltilsynet nå. OT: Hehe. Har du jobbet i Falken eller Hafslund? Hadde en slik tittel en gang jeg også. On topic: Jeg har jobbet som fengselsbetjent og valgte å beholde uniformen da jeg sluttet. Joda, jenter liker uniform Fengselsbetjentuniformen er i hovedsak lik politiuniformen. Det som skiller er merkene /logoene. Har planer om å teste den på dama snart Endret 5. juli 2005 av T-Solberg Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Sikkerhetskonsulent som konsulterer potensielle kunder angående sikkerhetstiltak i privatboliger. Eller "En som går fra dør til dør og prøver å prakke på folk svinedyre alarmer" Hehe, neida... Men regner med at du tar tegninga; Mange yrker som kan høres flotte ut med de riktige ordvalgene Det beste er jo Renovasjonsbetjent da.... Eller søppeltømmer som noen velger å kalle det Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Sikkerhetskonsulent som konsulterer potensielle kunder angående sikkerhetstiltak i privatboliger. Eller "En som går fra dør til dør og prøver å prakke på folk svinedyre alarmer" Hehe, neida... Men regner med at du tar tegninga; Mange yrker som kan høres flotte ut med de riktige ordvalgene Det beste er jo Renovasjonsbetjent da.... Eller søppeltømmer som noen velger å kalle det Omtrent som linoleumsterapeut eller parkettkosmetolog, begge synonymt med vaskekjerring. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Omtrent som linoleumsterapeut eller parkettkosmetolog, begge synonymt med vaskekjerring. haha! ja, det er mye som kan høres flott ut! PS: Renovasjonsbetjent var riktignok et reelt tilfelle Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei, lurte på, er det slik som "myten" er, slik at uniform er "sexy" på gutter? og hva gjør det så innmari sexy? Bare lurer, fordi det er så sinnsykt mange som liksom "påstår" det.. Hva er sant? hva er tull? Mvh: Mammuten Hvis jeg skaffer meg McDonalds-uniform, vil jeg få like bra drag som Austin Powers da? :!: Hhaehahehaeh! fikk meg en god latter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå