Gå til innhold

Hva er det med Jenter og uniformerte menn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det funker litt andre veien også.. Så den heite Securitas-vekteren (ja, ei dame) her om dagen. Det var litt morsomt.. :)

darkness;

Jeg har Hafslund Sikkerhet-nøkkelkort liggende, akkurat samma som vekterene i Hafslund har.. Holder det..? :innocent:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
SO? De kan sikkert daske meg med nøkkelkortene sine ^^

Kan ikke folk UTEN vekteruniform det også? ;)

Tja. Blir ikke helt det samme :p Det har ingenting om at de ER autoritær. Uniform bare ser autoritær ut.

Marvil: NEI :p

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Uniformen alene holder ofte ikke... Greit å ha utseendet med seg tror jeg :p Man får uansett mer oppmerksomhet med uniform, og det skader ikke når man kjeder seg så sykt på vakt...

Fullstendig klar over det! :) Men føler ikke jeg trenger uniform for å komme i kontakt med jenter heller. Så det er ikke sånn at jeg går og tenker "YES! nå får jeg draget!" ;)

tihi

Lenke til kommentar

Vektere har ingenting de skulle sagt da.. :p

Tror de er politi.. HAHA osm jeg ler :!:

DU har ingenting du skulle ha sagt.

*klappe storebror på hodet og si at han gjør en god jobb*

som så vidt sagt tidligere, jeg tror det gir trygghet.

dessuten er de så barske så :mrgreen:

Lenke til kommentar
SO? De kan sikkert daske meg med nøkkelkortene sine ^^

Kan ikke folk UTEN vekteruniform det også? ;)

Tja. Blir ikke helt det samme :p Det har ingenting om at de ER autoritær. Uniform bare ser autoritær ut.

Marvil: NEI :p

Fan.

Visittkort da..? Med mitt navn og tittelen «Sikkerhetskonsulent»..?

Lenke til kommentar
Sikkerhetskonsulent som konsulterer potensielle kunder angående sikkerhetstiltak i privatboliger. :)

Forøvrig har jeg ikke den tittelen lenger. Er sekretær hos Biltilsynet nå. :p

OT: Hehe. Har du jobbet i Falken eller Hafslund?

Hadde en slik tittel en gang jeg også.

On topic:

Jeg har jobbet som fengselsbetjent og valgte å beholde uniformen da jeg sluttet. Joda, jenter liker uniform :yes:

Fengselsbetjentuniformen er i hovedsak lik politiuniformen. Det som skiller er merkene /logoene.

Har planer om å teste den på dama snart ;)

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Sikkerhetskonsulent som konsulterer potensielle kunder angående sikkerhetstiltak i privatboliger. :)

Eller "En som går fra dør til dør og prøver å prakke på folk svinedyre alarmer" :innocent:

Hehe, neida... Men regner med at du tar tegninga; Mange yrker som kan høres flotte ut med de riktige ordvalgene ;)

Det beste er jo Renovasjonsbetjent da.... Eller søppeltømmer som noen velger å kalle det

Lenke til kommentar

Eller "En som går fra dør til dør og prøver å prakke på folk svinedyre alarmer" :innocent:

Hehe, neida... Men regner med at du tar tegninga; Mange yrker som kan høres flotte ut med de riktige ordvalgene ;)

Det beste er jo Renovasjonsbetjent da.... Eller søppeltømmer som noen velger å kalle det

Omtrent som linoleumsterapeut eller parkettkosmetolog, begge synonymt med vaskekjerring.

Lenke til kommentar
Hei, lurte på, er det slik som "myten" er, slik at uniform er "sexy" på gutter? og hva gjør det så innmari sexy?

Bare lurer, fordi det er så sinnsykt mange som liksom "påstår" det.. Hva er sant? hva er tull? :p

Mvh: Mammuten

Hvis jeg skaffer meg McDonalds-uniform, vil jeg få like bra drag som Austin Powers da?

:!: Hhaehahehaeh! fikk meg en god latter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...