Gå til innhold

Hva er det med Jenter og uniformerte menn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, lurte på, er det slik som "myten" er, slik at uniform er "sexy" på gutter? og hva gjør det så innmari sexy?

Bare lurer, fordi det er så sinnsykt mange som liksom "påstår" det.. Hva er sant? hva er tull? :p

Mvh: Mammuten

Hvis jeg skaffer meg McDonalds-uniform, vil jeg få like bra drag som Austin Powers da?

Lenke til kommentar
Om de har uniform vet jentene at de har jobb, jobb = penger. :p

Tipper de blir helt ville om de får se kjeledressen jeg har på jobb :p Strengt tatt er det vel en uniform det også.

Politimenn tjener ikke så mye? Er ikke veldig mye i forsvaret heller (spørs jo så klart på rangen).

Lenke til kommentar

2 av venninene jeg snakket med sier ihvertfall at de synes menn i militærklær er sexy... men vet ikke hvordan det er generelt sett jeg.... :shrug:

Uniform betyr jo ofte autoritet og det jo en slags form for trygghet vil mange jenter synes. Personlig har jeg problemer med å forstå det da man må litt lengre opp i militærsystemet enn menig for å være en autoritet, faktisk så er jo en menig en som legger seg fulstendig flat for autoritet(eller burde ifølge staten, man kan jo alltids nekte).

Lenke til kommentar
Om de har uniform vet jentene at de har jobb, jobb = penger.  :p

Tipper de blir helt ville om de får se kjeledressen jeg har på jobb :p Strengt tatt er det vel en uniform det også.

Politimenn tjener ikke så mye? Er ikke veldig mye i forsvaret heller (spørs jo så klart på rangen).

Sa bare penger. ;)

Lenke til kommentar
Om de har uniform vet jentene at de har jobb, jobb = penger.  :p

Sa bare penger. ;)

Hvem er det som forelsker seg i en pottesur politimann da? :p

*No Offens mot tilfeldige politimenn som skulle komme til og lese dette*

Lenke til kommentar

som nevnt repressenterer nok uniform autoritet som gir trygghet.

Altså overlevelsesegenskap.

Viteskapelig er det overlevelsesegenskaper som gjør oss forelsket i følge ett tv program jeg så for en stund siden.

Virker logisk at sexy og forelskelse hører sammen.

Lenke til kommentar

Stram uniform = pent. Da snakker jeg om vekteruniform, politiuniform, "Pen" militær uniform. Jeg synes ikke akkurat at den norske hær sin feltuniform er så sexy at det gjør noe :p

Det har nok noe med at stram uniform lyser autoritet, ja.

For meg har det ingenting med trygghet å gjøre. Har vel kanskje noe med at jeg liker å bli dasket å gjøre ^^ Præhæheahaehe :p

Lenke til kommentar
Stram uniform = pent. Da snakker jeg om vekteruniform....

Vekteruniform ja! Der har du uniform med makt der! :tease:

"Hei du! stopp der!......stopp......kan du vær så snill og stoppe?......please?........neivel.."

tihi

:wee:

"Du kan få leke med nøkkelknippet mitt hvis du stopper. Snilleeee"

Lenke til kommentar
Stram uniform = pent. Da snakker jeg om vekteruniform....

Vekteruniform ja! Der har du uniform med makt der! :tease:

"Hei du! stopp der!......stopp......kan du vær så snill og stoppe?......please?........neivel.."

tihi

:wee:

"Du kan få leke med nøkkelknippet mitt hvis du stopper. Snilleeee"

:lol:

Vektere har ingenting de skulle sagt da.. :p

Tror de er politi.. HAHA osm jeg ler :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...