ElvisOJ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Når jeg starter opp pc'en er skjermen helt svart og denne meldingen vises: "monitor is in power safe mode input 1" etter noen få sekunder skruer skjermen seg av. Hva kan være galt? Har et powercolor radeon 9800pro kort, litt over 1 år gammelt. Hadde forventa å hatt det litt lenger Takker for svar. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Før du kontakter butikken fo reklamasjon, kunne du sjekke om kjølevifte på kortet surrer rundt i oppstarten. Det neste ville være å ta ut kortet og blåse det reint for støv, tørke reint over AGP kontaktene med ei rein fille fukta med litt rødsprit. Etter å ha satt det på plass i AGP porten kontrollere at ledningen kommer skikkelig på plass. Fortsatt problem, forbered deg på retur. Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Takk for raskt svar Kortet surrer og går. Har støvsugt det. Har testa med et annet skjermkort i AGP-porten så det kan ikke være feil på hovedkortet. Kan nok bli dårlig med garantien, da jeg har byttet kjøler på kortet + at jeg ikke finner kviteringen.. ...blir jeg nøtt til å kjøpe nytt..? Endret 5. juli 2005 av vyrm Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Du bryter ikke garanti ved å bytte kjøler. Er 97% sikker på dette, noen som har innspill? Sett på original kjøler før du sender inn. Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Du bryter ikke garanti ved å bytte kjøler. Er 97% sikker på dette, noen som har innspill? Sett på original kjøler før du sender inn. Hadde jeg bare funnet original-kjøleren så.. Hadde uansett ikke fått igjen på garantien.. garantilappen er vekk Et lite problem til.. jeg kom i skade for å klippe over de strømledningene fra kortet som ikke var i bruk, for å teste om de virket bedre. (Måtte klippe de for å få de til å passe..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå