Jarik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Har just faatt tak i et Canon MVX150i DV kamera, men sliter veldig med kvaliteten paa opptaka mine. Kameraet er 2 aar gammelt og tilnaermet ubrukt. Alt ser ut til og virke som det skal, men selve video opptaka er av elendig kvalitet. Det ser ut som om opploesninga er 100 x 50, eller noe slikt. Har proevd paa flere maskiner, men resultatet er det samme: elendig kvalitet. Jeg gaar ut i fra at det er kvalitets innstillinger et eller annet sted paa denne saken, men jeg finner de rett og slett ikke. Har sett gjennom manualen flere ganger, og sett over flere nettsider med info om kameraet, men er fremdeles blank. All hjelp mottas med glede. J. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Har du ført filmen over til pc'n? Da du får så lav oppløsning? Sikker på at du har ført over med DV kvalitet? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Er kvaliteten like dårleg om du ser opptaka på TV, via s-video/kompositt frå kamera? Viss ikkje, bruker du USB eller firewire til å overføre til PC? Den medfølgande USB-ledningen er berre for å overføre bilete og video i låg kvalitet frå minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå