Ozelot Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Heisann! Sitter her og se på film og plutselig skrur dataen seg av. Etter mye feilsøking og kikking på temperatur, antar jeg det er pumpen som er ødelagt. Det rare er at lyset i pumpen fortsatt lyser. Skal det være sånn ? Edit: Det var en Bigwater pumpe ja. Endret 6. juli 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ta ut pumpen og se om den funker? Sjekke at den ikke er tett/at impelleren (Sånn det skrives?) går rundt. Har du hatt den lenge? Pumpen altså. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Du burde i det minste nevnt hvilken pumpe det er snakk om? Ettersom du snakker om at lyset fortsatt funker, vil jeg anta at det er en BW-pumpe. Når en slik pumpe stopper, så ligger høyst sannsynlig feilen i elektronikkretsen i pumpa, og denne lar seg ikke reparere. Du må nok belage deg på å reklamere på pumpa, eller kjøp av en ny pumpe. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Trodde jeg hadde skrevet hvilken pumpe det var . Hadde håprt noen av de andre som har hatt lignende tilfelle(må vel være minst 1 av de mange med defekt Bigwater pumpe som så tråden min). Får høre med komplett da. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=349118 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå