Gå til innhold

Din aller første post på forumet! :o)


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var min aller første post. (Jeg er HKoN-)

 

Nr 2:

Du burde gå for et ABIT BH7

Abit hk er bra å overklokke med

 

Nr 3:

Du bør satse på pentium4 2,66 el 2,53 å bygge elv da sparer du masse penger

på www.databutikken.com/no er d bra å sette sammen pcer en silent vifte av ett eller annet slag

 

Nr 4:

vis du skal kjøpe geforce Ti så ikke kjøp 4200 ta 4800 eller 600men geforce 4 suger hardt som bare d

ta et Sapphire ATI Radeon 9700

 

Var 14 år da, så ikke bry dere om sms-språk og skrivefeil ;)

Endret av DaRe_deVIl
Lenke til kommentar

Jeg hadde en bruker før, "MC60", men jeg var ufornøyd med navnet, så jeg lagde en ny bruker, Zeromac. (Da visste jeg ikke at det gikk an å skifte brukernavn.)

 

Jaja, her er min første post fra "MC60"

 

Jeg bestilte en ringetone fra Jamba Norge. Og litt etter fikk jeg en melding der det sto: Vil du stoppe sender du "polychartstopp". og det gjorde jeg. Og etter det fikk jeg en melding. " feil skriveord" Typisk altså :hmm:

 

 

JAMBA NORGE ER NOE SØL. :thumbdown:

2728177[/snapback]

 

Er litt flau over posthistorikken på min gamle bruker.

Lenke til kommentar

Fant gamle.. vet ikke helt hvilke som er min første.. tror jeg egentlig har noen eldre, men de finnes ikke lengre.. :p

Her er den jeg fant, som var eldst:

Tittel: Overklokking, Pentium ||

 

jeg hadde tengt til å overklokke prossesoren min, men jeg vet ikkehvordan jeg gjør det. vet noen det?

Link: link

 

En annen post (som jeg faktisk ble litt flau over) er denne:

Tittel: Hjelp

Undertittel: Meg

 

Kan minnet overklokkes?

 

Link: link

Lenke til kommentar
Har spilt gitar i ett og et halvt år nå. Eier en Fender Squier Strat (N00b gitaren :whistle: )

 

Jeg har sett på tre gitarer: ESP LTD MG-750, Ibanez RG og Ibanez Jet-King (sistnevnte har jeg ikke prøvd ut). Jeg spiller Hard Rock (Gjerne heavy distorion med ekstra mye gain), men likevel spiller jeg noe mykere 'Stairway to heaven-aktig'. Helst i en prisklasse under 4000. Helst under 3000. Er det noen med forslag?

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar

Min første post var på gamer.no delen av forumet.

 

Grafikken så veldig bra ut spør du meg. Men så lenge spillbarheten ikke er bra, så har ikke grafikken så mye å si. Men etter å ha sett bildene fra spillet, har jeg faktisk ganske store forventninger. Hvis spillbarheten er like bra som grafikken du så på bildene kan du regne med at jeg kjøper det. new_yes.gif
Lenke til kommentar

Haha, huff. Første post var i linuxforumet. Skjønner dog ikke hvorfor jeg brukte fedora core 2, makan til møkkadistro skal du leite lenge etter.

Hei!

Ønsker meg sjøl velkomment til forumet :roll:

 

Skulle installere amsn på min fedora core 2 men det viste seg å ikke bli så enkelt.

Jeg gjorde alt som stod i manualen:

gzip -d amsn-0_92.tar.gz
tar xvf amsn-0_92.tar
cd msn
 ./amsn

 

Men da kom følgende melding opp:

/usr/bin/env: wish: No such file or directory

 

Så jeg blei litt frustrert- slutta av for dagen og gikk tilbake til windows (dualboot)

Idag prøvde jeg på nytt, og samme beskjed kom fram. Jeg kikka litt i HELP og så følgende linje:

If wish command doesn't exist, then you don't have tcl/tk correctly installed.

Så jeg lasta ned tcl fra http://tcl.sourceforge.net og gjorde følgendemed tcl 8.5a1.tar.gz:

gzip -d  tcl8.5a1-src.tar.gz
tar -xvf tcl8.5a1.tar
cd tcl8.5a1/unix
./configure
make
make install

Og trodde at alt var i skjønneste orden, men fortsatt kom /usr/bin/env: wish: No such file or directory fram da jeg prøvde å installere amsn på nytt.

Jeg har også prøvd å bytta første linje /usr/lib/.swig1.3/tcl sia jeg fant ei fil kalt wish.i der ved et søk. Da fikk jeg følgende resultat: b ash: ./amsn: /usr/lib/swig1.3/tcl: bad interpreter: Permission denied

Håper på at noen gode linux folk har løsninga :)

:roll:  :roll:

Lenke til kommentar

Min første post var rett og slett uskyldig, prøvde å hjelpe, som jeg har prøvd siden og.. samme dag som jeg ble medlem..

 

Jeg har en xp1700 og jeg hadde samme problem som det du har... Je hadde sdram, så jeg oppgraderte til ddr og da funket den fint..

 

Det vil si, om det hjelper deg noe, prøv med en annen minnebrikke... Mitt problem var kanskje noe annet i og med at jeg hadde sdram.. men men...

 

Det er selvsagt en bug i hovedkortet ditt, så du kan jo flashe den eller prøve mitt forslag...

 

lykke til..

 

Prøvd å gå igjennom de første innlegga mine og ingen er helt på trynet.. Men ser at jeg i en periode var overivrig i bruk av smileys... :innocent:

 

Litt vell mange smileys i en del innlegg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...