Gå til innhold

Din aller første post på forumet! :o)


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er mitt:

 

alexsnader:

Hei!

Jeg skal kjøpe en slik båt som du har, men lurer litt på hvordan den er.

Jeg vet at den er selvlensende, men er det med en slik propp som du må ta ut å inn? Hvor mange er det plass til i den? Jeg snakket med forhandleren å han sa at visst jeg hadde den største tanken, ville jeg ikke få plass til den inne i sadelen? Jeg har en 25 liters tank. Og en 9.9 Tohatsu.

 

Mvh.Eiv880

 

:blush: Skrev det midt inne i en topic. :!:

Lenke til kommentar

Dette var ganske gøy.

 

Min første post var altså denne:

http://forum.amobil.no/index.php?showtopic...20entry942724

Telefonen koster ca. 3600 på mpx og komplett men begge har ubekreftet leveringsdato, ca 15. juni.. ganske lenge til.. jeg så at forbrukershop.no hadde mobilen inne for noen dager siden og den selger jo som bare det i sverige.. jaja.. får vel bare vente da

 

Gøy å lese litt videre. De ferreste ville vel forbundet dette med meg i dag:

http://forum.amobil.no/index.php?act=ST&f=...ndpost&p=960543

Jeg vet du skriver at du bare vil ha nokia, men jeg råder deg virkelig til å se på andre mobilfirmaer også.. nokia er ikke bra!

 

:D

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Mitt første innlegg:

 

"Den Hyundai skjermen som er nevnt lenger oppe har jeg bare hørt gode ord om. Har selv en Hyundai imagequest p910+ som er i en noe billigere klasse, men har ikke hatt noen problemer med den. Har hatt den i litt over 1 år."

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Turretsene setter du best opp ved å løfte dem med "use". da retter de seg automatisk opp med munningen mot eller fra deg.

 

Jeg likte dem så gdt at jeg tok med en av de to første videre. dermed hadde jeg 4 turrets de andre stedene  . prøvde å få med en gjennom teleporten men neeida! 

 

Ang båten vet flammehavet... jeg så aldri noen rampe, og prøvde heller aldri å

kjøre gjennom flammene. jeg kjørte rett og slett bare opp på kanten til høyre.

gikk enkelt på første forsøk! 

4457235[/snapback]

 

Min første. Da jeg diskuterte i trådene om Half life 2 og "hva vil du se i HL3" ^^

 

Ganske uforståelig når det er tatt ut av kontekst :p

Lenke til kommentar
Be henne kikke inn her https://prisguiden.no/vis_produsenter.php?cat_id=6 og velg ut den hun liker mest utseendemessig og så kan dere prøve å velge utifra kvalitet og pris.

Det er nesten umulig å si hva jeg mener dere burde kjøpe siden smaken er som baken..

 

Men som alle andre her sa, så er Ixus en veldig bra kamera og lett å bruke. Dersom du likevel vil ha en anbefaling fra meg, vil jeg da si Ixus.

 

Den husker jeg, ja.. :D

Lenke til kommentar
Error Number: 0x80070725

Description: inkompatibel versjon av rpc-stub

 

eg får ikkje installert vanlig programvare, maskina har oppført seg sånn nå i fleire veker... hva skal eg gjøre??

vær så snill å hjelp...

 

Var vel den tiden jeg ikke klarte å finne meg ett HK jeg var fornøyd med og bytta sånn ca 1 gang i måneden :p

 

1 post i 2002 og i 2005 kom resten. Må si jeg har stått på :p

Lenke til kommentar
har hatt ganske lignende problem selv.... først så hang COD i noen sekunder,så kom jeg tilbake...men da vanligvis stein dau  :roll:

 

anyways...jeg fikk oppdatert skjermkort drivere,og problemet løste seg....men nå så gjør spillet ''en ulovlig operasjon'',og jeg får klassisk feilmelding fra XP...

 

hvordan løse dette?? begynner å bli frustrert.,..

 

EDIT: jeg har nyeste patch til spillet..... det skal ikke være ett patch problem...

1864016[/snapback]

 

hmm, kan ikke helt skjønne at dette er mine første, men whatever... omtrent akkurat 2 år sia :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...