Gå til innhold

Din aller første post på forumet! :o)


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en nokia 6100 telefon som jeg er veldig fornøyd med! hakke vært et eneste problem med den..Det eneste som er dumt med telefonen er at det ikke er radio på den..(savner det ikke!)

 

Jeg  syns at du bør velge 6100, men det er du som bestemmer da! en kamerat av meg har 6610(han prøver å brife, men lykkes ikke!)  :-?

Lenke til kommentar
På spørsmålet om dette kameraet er godt nok for amatør bruk, så må jeg nesten svare med spm om hva du legger i amatør. Jeg synes dette kameraet akkurat ikke strekker til. Men det er sikkert verdt de 990 kornene det koster.

 

Skulle jeg kjøpt et kamera til min mor, ville jeg kjøpt noe bedre enn det som er å finne hos Rimi. Kameraer under 2000 pleier ikke å være stort mer enn en boks med blits. Selv om man kanskje kan få noe bra ut av det.  :dontgetit:

 

2003 og greier.... :D

Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg fjerne spørsmål om at jeg må skrive inn passord/trykke på hvilke bruker jeg skal inn på når jeg starter windows XP? 

Jeg har bare en account på min PC så det hadde vært fint om det gikk ann å fjernene spørsmålet. Det var ikke slik i starten, men det kom etter at jeg hadde lagt inn MS Office2003

 

jeg bruker XPhome, men den passord-ruten som kommer opp er ikke den ''vandlige'' der det står velkommen til venstre, den er mer som en vanlig passord rute... og den er svært irriterende 

Hmm... mye bedre en forventet har sett det værre! Det største underert med denne posten må være at noen svarte da den er litt dårlig formulert :hm:
Lenke til kommentar
Var innom Dell og sjekka ut noen priser. Det som er merkelig er at to identiske maskiner kostet forskjellig avhengig av hvordan du gikk inn og konfigurerte dem!

 

De var i den samme serien, og jeg konfigurerte dem helt likt. Kan det virkelig være noe jeg ikke har oppdaget som er ulikt?

 

Ta en titt på disse to sidene:

 

http://commerce.euro.dell.com/dellstore/co...ig/frameset.asp?

b=28362&m=nok&c=1793&n=1541&cu=nodhs&l=no&s=nodhs&sbc=nodhsinspn://http://commerce.euro.dell.com/dells...&sbc=nodhsinspn

 

og

 

http://commerce.euro.dell.com/dellstore/co...ig/frameset.asp?

s=nodhs&l=no&m=nok&c=1793&n=1796&cu=nodhs&v=n&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=1796&demo=&gc=&

sbc=nodhsinspn&co=&b=29455 ://http://commerce.euro.dell.com/dells...pn&co=&b=29455

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Nuffern på 2002-01-05 23:03 ]

 

Jeg er like oppgitt den dag idag over Dell :no:

 

 

Edit: Startet med å legge inn feil innlegg.. lol

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Jeg dreiv litt med vb mens jeg venta på wow, og dette er fra den glansperioden i mitt pc-liv.

 

Måtte endre på noen forferdelig skrivefeil :p

Halla jeg er verden største nub i VB og lurer på en del ting.

 

Jeg fant en code som gjør d mulig å få ting i programmet til å bevege seg.

 

1. Hvordan får jeg ting jeg setter opp til å bli harde så figuren som beveger seg bare flyter over ?

 

 

2.Hvordan får jeg figuren til å hoppe ? EDIT:Må jeg lage en tyngdekraft eller noe liknende ?

 

 

(redigert)

3.Hvordan henter jeg opp hele bilder ? nå når skal gjøre det trkker jeg på den lage bilder knappen, også kopierer jeg ett bilde fra paint og limer inn. mass unyttig arbeid, er d ikke ?X

 

 

4.Hvordan endrer jeg bakrunnen ? er det bare å legge inn et stort bilde eller er det noen egne comand saker for d ?

 

 

5. Flere spørsmål kommer snart.

 

 

På forhånd takk.

:blush:

skjønner ingenting av postet jeg :p

*skamme seg*

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Her er da min:

 

(Ikke mobb :p )

 

Skrevet: 03/02/2005 : 17:37

(Svar: 2  Visninger: 147 )

Jeg har en Elitegoup G553, den har en Celeron M prosseror 1,5GH og 504 MB ram.

Jeg synest denne er veldig bra, men jeg vet ikke om jeg klarer å spille Battlefield på denne 

 

Skal hente linken senere

Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg nytt minne til maskina. Trenger litt hjelp, fra folk med litt erfaring,

Hva er det beste minne som jeg bør kjøpe meg? Bra å Billig! Maskina Brukers

hovedsaklig til Spilling. (RTCW) Spill som krever mye, Vil ha så mye fps som mulig 

 

mitt spec :

 

Abit IC7-G

Intel 2.8 Prescott

ATI radeon Sapphire 9600pro

minne: 2100 2 * 256 <-utslitt dårlig minne (blir bottlenecka av minne  )

 

 

# topic endra av moderator jankee#,

"trenger litt hjelp" er ingen god tittel på eit emne

 

:blush:

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt på å kjøpe et nytt kabinett nå..

Bare lurte på om hva dere synes om dette:

microplex.no ..Om noen har noen erfaringer med det eller noe lignende...?

Takker for svar

 

*emnefelt er rettet til noe mer beskrivende*

 

Emnefeltet ble redigert av noen :p

 

edit: her er posten

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
Folket på dette forumet ville vel fått bra karakterer på 2IKA og liknende. Men, stakkars dere, dere stryker i norsk. Ironi og generelt tullball er et fint virkemiddel for å få frem et poeng. Ikke sant? :p

 

Kanskje man bør skrive sånn i fremtiden:

"Du trenger en kjeeeeempedyr PC for å runne CS" *IRONI/SARKASME*

 

Kanskje dere henger med nå? *PUN*

 

:innocent:

Lenke til kommentar
Jeg har en nyhet til dere PS2-fans: jeg er rimelig lei av dere. Jeg har aldri lest noe av dere før disse leserinnleggene, jeg har faktisk aldri hørt om dere før, og allikevel kjenner jeg at jeg er så inderlig lei av dere at jeg har mest lyst til å knuse møblene på rommet og banke opp mannen i kjøttdisken på Rimi.

 

Og det er ikke bare dere jeg er lei av, jeg er lei av alle som tilhører den stadig voksende gruppen av tiltaksløse og selvopptatte mennesker som sier: "Playstation er best". Nå er det dessverre like før julesalget igjen, og da kommer disse utviklererne til PS2-spill stolt trekkende med det de har greid å knote sammen i løpet av fellesferien: en salig saus av rævva grafikk, tvangstanker og psyko-seksuelle vrangforestillinger. Mens vi andre har for vane å trekke ned etter oss når vi har vært på ramma, så har de såkalte "PS2-utviklerne" en morbid trang til å vise verden hva de har prestert å trøkke ut av seg. Spillene er motbydelige og kan sammenlignes med Frode Olsen.

 

Mens Nintendo sitter og sprengjobber og skaper verdier, så driver dere rundt på tunet og roper: "Æ like bilspill, æ vil spille Playstation 2", bare avbrutt av en og annen tur ned til postkassa for å sjekke om det har kommet noen nye kataloger fra Norsk sengetøylager (jysk). Og så er dere sure for at andre kan kose seg med langvarige spill! f.eks Super monkey ball (GC).

 

For å være ærlig har jeg ikke helt oversikt over hva dere driver med der ute, bortsett fra det lille jeg har hørt: at dere spiller døgnet rundt, dere tømmer diesel i elva, og så tar dere en liten pause og kjøper sprit-essenser for å piffe opp metanolen hvis det er konfirmasjon til helga.

 

Men kjære PS2-spillere, dette er deres maskin. Nå begynner det kjedelig livet inn i fremtiden for dere, tett omslynget av tanken på at dere kjøpte feil maskin. For øvrig håper jeg du skifter mening og at du kjøper deg Gamecube.

 

Takk for meg!

 

Ah, tider, tider. :D

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Noen som vet om det følger med noen Audio/MIDI opptaker/sequenser med Audigy Platinum Ex?? Lurer på dette fordi Live PLatinum 5.1 var bundlet med (en tidlig versjon av) Cubasis VST.

Link

Kjøpte aldri det lydkortet nei..

 

Var faktisk registrert på forumet i over en måned før min første post. Ah, back in the good old days of 2002 :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...