Gå til innhold

Din aller første post på forumet! :o)

Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg sendte mail til dem i dag og spurte etter bilder. Jeg fikk tilsendt 7 stykker. Jeg trodde den var stygg, men nei.
Lenke til kommentar
Mitt svar er 'nei', fordi verken det eller Linkin Park er ekte rock. Ingen av dem har noen rock 'n roll stemning i det hele tatt. Ingen av dem har f.eks gitarsoloer. De har samme stemning som Technomusikkere, med unntak av at musikken er litt annerledes. Det finnes riktig nok verre musikk, men ikke innenfor rocken.  :thumbdown:

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg har nettopp kjøpt en eldre maskin med en Celeron 466Mhz socket 370 maskin.

Denne har jeg da tenkt å overklokke til 525Mhz (7*75Mhz). Jeg går ut i fra at man trenger en ny vifte da, og lurer på om man MÅ ha kjølepasta på ribben/viften. Eller trenger jeg ikke ny vifte? Takk for alle svar. inv_biggrin.gif

Celeron 466'en ja :love: ... Run'a jo FarCry på den og greier!

Lenke til kommentar

Profil --> Alle innlegg av dette medlemmet --> Siste side

I følge den så er dette min første post:

Til opplysning til alle.

"Den enkle metoden" inneholder virus!!! :evil:

Dette inlegget finner du HER

Litt rart.. føles som i går..

Men det aller første innlegget mitt var da jeg spurte etter en serial, og den tråden ble slettet før jeg rakk å komme tilbake.. hadde bare en rar PM i innboksen min om "warez?" også noe mere, også fikk jeg sånn bar på siden der det sto 10% :hmm:

Sjønte ikke stort den gangen, tiltross for at det bare er 2år siden og jeg var 14år gammel.

Edit: La til dato i quote

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Kanskje det hadde vært best om vi alle ga en god **** i denne lekka versjonen og heller smurte oss med litt tålmodighet?

Her sliter id software ræva av seg for å gi oss en flunke ny grafikkmotor(og spillet of curse), men så snart det lekker ut på nettet kaster dere over det som gribber. Hva med å vise litt respekt for id software og John Carmack?

(jøss)

CurSe holder en tale for menigheten. Ikke helt begeistret for den.

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=63815&st=20

:blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
ikke spesielt fin i ansiktet men rumpen er utrolig bra

Øhm... :blush:

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Jeg har nå en 466 mhz maskin og vil oppgradere denne til en maskin i litt nyeste laget.. hvordan vet jeg om jeg må skifte ut hoved kortet? og hvordan vet jeg om en ny prosessor vil passe det jeg har.. maskinen er vel 5 år gammel. (pga pengemangel har jeg ikke råd til det beste tenker på 1000,- for en maskin som egner seg til spill..

på forhånd takk for alle svar :yes:

jeje.. ung å uviten :p

Lenke til kommentar

mitt første innlegg:

hei eg vet ikke hvilke mobil eg skal kjøpe, eg har en gammel 3310.

den mobilen synest eg er stygg, eg har lyst på en mobil med kamera.. men ikke sa dyr( under 4000kr) er det noen som har eit tips eller en brukt mobil å selge ?????? :-?

Lenke til kommentar

Her er min, ikke så lenge siden i grunn. Da het jeg B166ER, men måtte mekke ny konto pga. noen problemer med validitering av ny e-post adresse

Jeg driver å bygger ny PC, har fått XP-m 2400 35W og skal bruke abil NF7-S2 hovedkort...n Jeg vil gjerne ha 1Gb 3200ram men har ikke råd å kjøpe twinX dual sett.

Jeg har sett litt på twinmos sin dualpack, men noen mener det er bra, andre ikke+ at det virker som denne type ram har visse kompabilitetsproblemer. Hva tror dere om dette minnet?

Jeg har også tenkt på å kjøpe en corsair XMS3200XL brikke, kan jeg kjøpe en til seinere å kjøre begge på 3200 hastighet i dual mode??? Vil dette bli like stabilt??? hmm.gif

HK ble etterhvert byttet til nf7-s v2.0 da jeg fort fant ut at forskjellen var stor.. s2 gikk det jo knappt ann å overklokke med.. Har lært mye siden den gang ja ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...