Portalol Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) kansje systemet som er stabilt? edit: haha sink :!: Endret 7. juli 2005 av AmmO Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) http://.fredrikweb.com/gratismobil/javaspill.html er en av den beste siden hvor man kan laste ned javaspill gratis. Man kan laste ned splinter cell også smile.gif Huff, første post med slik ulovlig greie. Endret 7. juli 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg sendte mail til dem i dag og spurte etter bilder. Jeg fikk tilsendt 7 stykker. Jeg trodde den var stygg, men nei. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Mitt svar er 'nei', fordi verken det eller Linkin Park er ekte rock. Ingen av dem har noen rock 'n roll stemning i det hele tatt. Ingen av dem har f.eks gitarsoloer. De har samme stemning som Technomusikkere, med unntak av at musikken er litt annerledes. Det finnes riktig nok verre musikk, men ikke innenfor rocken. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Min første tråde ble stengt... Jeg prøvde bare å være koselig! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=314399&hl= Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har nettopp kjøpt en eldre maskin med en Celeron 466Mhz socket 370 maskin.Denne har jeg da tenkt å overklokke til 525Mhz (7*75Mhz). Jeg går ut i fra at man trenger en ny vifte da, og lurer på om man MÅ ha kjølepasta på ribben/viften. Eller trenger jeg ikke ny vifte? Takk for alle svar. inv_biggrin.gif Celeron 466'en ja ... Run'a jo FarCry på den og greier! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Noen som vet hvordan jeg kan sperre av båndbredden til noen brukere i nettverket slik at de bare kan laste ned 150kbps? Link Jeg ville nok neppe la broren min bruke hele linja Faktisk over 3 år siden, begynner å bli en stund siden jeg fant forumet Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Profil --> Alle innlegg av dette medlemmet --> Siste side I følge den så er dette min første post: Til opplysning til alle. "Den enkle metoden" inneholder virus!!! Dette inlegget finner du HERLitt rart.. føles som i går.. Men det aller første innlegget mitt var da jeg spurte etter en serial, og den tråden ble slettet før jeg rakk å komme tilbake.. hadde bare en rar PM i innboksen min om "warez?" også noe mere, også fikk jeg sånn bar på siden der det sto 10% Sjønte ikke stort den gangen, tiltross for at det bare er 2år siden og jeg var 14år gammel. Edit: La til dato i quote Endret 25. juli 2005 av Steina Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Kanskje det hadde vært best om vi alle ga en god **** i denne lekka versjonen og heller smurte oss med litt tålmodighet?Her sliter id software ræva av seg for å gi oss en flunke ny grafikkmotor(og spillet of curse), men så snart det lekker ut på nettet kaster dere over det som gribber. Hva med å vise litt respekt for id software og John Carmack? (jøss) CurSe holder en tale for menigheten. Ikke helt begeistret for den. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=63815&st=20 Lenke til kommentar
The Rat Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Er fortsatt ny her og tror det tar litt tid før jeg finner "rytmen"... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 uranus Skrevet: 22/02/2003 : 21:02 Svar: 54 Visninger: 541 Jeg har hatt 6 nokia, 2 siemens, 2 ericsson, 1 phillips og 4 motorola. Hehe, for en første post jeg hadde da hehe. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Dette er en test så ikke bli sur.......Hvor gamle er dere?????? Hehe...ja...Dette var faktisk min förste post....Offoff...Blir gal av og se hvor dårlig den var!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 En CL2 er raskere enn CL2.5.. Trodde alle HK støttet begge men mulig det er feil.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hunted med Tommy lee jones og Benicio del toro, helt grei film Fra: Mini anmeldelse av den siste filmen du så. Men da måtte du ikke ha en anmeldelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) ikke spesielt fin i ansiktet men rumpen er utrolig bra Øhm... Endret 25. juli 2005 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har nå en 466 mhz maskin og vil oppgradere denne til en maskin i litt nyeste laget.. hvordan vet jeg om jeg må skifte ut hoved kortet? og hvordan vet jeg om en ny prosessor vil passe det jeg har.. maskinen er vel 5 år gammel. (pga pengemangel har jeg ikke råd til det beste tenker på 1000,- for en maskin som egner seg til spill.. på forhånd takk for alle svar jeje.. ung å uviten Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 mitt første innlegg: hei eg vet ikke hvilke mobil eg skal kjøpe, eg har en gammel 3310. den mobilen synest eg er stygg, eg har lyst på en mobil med kamera.. men ikke sa dyr( under 4000kr) er det noen som har eit tips eller en brukt mobil å selge ?????? :-? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Denne posten. Sykt dårlig skrevet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Denne posten. Sykt dårlig skrevet. "må ha: kabinett, minne, hovedkort, skjermkort, prossesor... har jeg glemt noe annet viktig???" Hva skulle maskinen din gå på? Sure sokker? Mye strøm kunne du iallefall ikke fått inn i den maskinen... Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Her er min, ikke så lenge siden i grunn. Da het jeg B166ER, men måtte mekke ny konto pga. noen problemer med validitering av ny e-post adresse Jeg driver å bygger ny PC, har fått XP-m 2400 35W og skal bruke abil NF7-S2 hovedkort...n Jeg vil gjerne ha 1Gb 3200ram men har ikke råd å kjøpe twinX dual sett. Jeg har sett litt på twinmos sin dualpack, men noen mener det er bra, andre ikke+ at det virker som denne type ram har visse kompabilitetsproblemer. Hva tror dere om dette minnet? Jeg har også tenkt på å kjøpe en corsair XMS3200XL brikke, kan jeg kjøpe en til seinere å kjøre begge på 3200 hastighet i dual mode??? Vil dette bli like stabilt??? hmm.gif HK ble etterhvert byttet til nf7-s v2.0 da jeg fort fant ut at forskjellen var stor.. s2 gikk det jo knappt ann å overklokke med.. Har lært mye siden den gang ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå