Gå til innhold

Din aller første post på forumet! :o)


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det lekker en slags væske fra skjermen min....

 

Hva er dette??

 

Ikke min første, men min 5 post... Jeg skammer meg for denne løgnen... :blush:

Hjelper deg litt med din første post .. :)

 

 

Hver gang jeg trykker avslutt og skru av maskinen

starter maskinen bare på nytt. den skrur seg ikke av?

Kablene er riktig koblet inni maskinen.

Hva kan være galt?

 

En ting til også?

 

Det skal være mulig å starte maskinen ved å trykke

space. dette funka på den gamle maskinen min, men

ikke den jeg har nå. Hvorfor?

 

Biosen støtter det, men det virker ikke allikevel.

 

:)

Lenke til kommentar

Min første tråd og post:

Ravenshield LAN problemer

hakk hakk hakk

 

Er det noen som opplever at raveshield hakker? Alle andre spill går glatt, så det finnes kanskje en patch eller no', ettersom mye tyder på at det er en feil i spillet?

Fant aldri ut av dette, men det gjør ikke så mye, for jeg spiller jo mest SP uansett. Men en ting er sikkert, det var neppe noe galt med spillet.

Endret av Roy Harder
Lenke til kommentar
:-? Jeg har akkurat kjøpt meg nytt grafikkort; MSI GeForce4 Ti4200 128MB RAM, men jeg får ikke den ytelsen jeg har lyst på...

jeg har ikke turt å overklokke den, men jeg innser at jeg må... smile.gif

Hvor høyt kan jeg trygt klokke den, uten å bruke tilleggskjølesystem???

 

BurTMastA

JA! det er slike poster jeg hater nå, fordi det er 193385 av dem.

:p

Lenke til kommentar

Nå har jeg lenge sett etter en billig, holdbar telefon som duger. For en stund siden Fikke en kamerat av meg seg en 3200. Lurer på, duger den??? Er det noen andre billige kamera-telefoner som er så billige og enda bedre??? :shrug:

 

Så søt jeg var. Måtte jo teste ut greier!

Lenke til kommentar
Har det kommet pylofonsk tone generator som jeg kan ha på mobilen min?? Siemens MC60

 

##topic rettet av moderator. Venligst la emnefeltet ditt (det øverste) forklrate hva du lurer på med hvilken mobil - enden##

 

Dette innlegget har blitt redigert av enden, 16/04/2004 : 20:38

Første post

 

Litt teit.... ingen som svarte heller :( Kunne ikke RL.... Men har lest dem :roll:

Endret av -Martin-
Lenke til kommentar

dette har vert oppe 2-3 ganger før :p

 

et sikklg noob spm , har kjøpt ny data 2 ganger sidne da

 

vet ikke om det er det rette setedet .. men etter 2-3 timer søking på alle bedes siter er det verd et skudd ..

 

jeg har en Hewlett packard Pavilion skjerm ..den flimer og bilde rister .. jeg har ikke di rette driverne ..noen som vet hvor jeg kan få tak i disse .. (ikke på hp sine sider .. bare drit der )

 

all hjelp motas med stor takk 8)

 

ikke akkurat stolt av denne nei :p

Lenke til kommentar
Nynorsk gjør bare slik at gjennomsnitskarakteren min på skolen blir dårligere. Men det har nok noe med innstilling og motivasjon å gjøre.

 

Læreren min sier alltid at vi slik vi snakker minner mer om nynorsk enn bokmål, og det er nok rett det. Bor i Stavanger smile.gif

 

Hadde jeg først lært nynorsk på skolen, ville jeg nok vært motvillig til å lære bokmål senere tongue.gif

 

Skrevet: 12/01/2003, begynner å bli en stund siden det, gikk enda på ungdomsskolen da. Ganske grei første post, ikke noe jeg skammer meg over ihvertfall.

Lenke til kommentar
HEI LOL! jeg R ny hEr på F0rumett, men bare lutre på hvem som R beZt av AMD og INTEl? rofl

 

og ati å NVidiA?????

 

:w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kødda :p

 

Her er min første:

 

jeg får bare kjørt 14 tester på 3d marks 2001, de testene jeg ikke får kjørt er high polygon count, og vertex shader :cry: . Image quality gidder jeg ikke å teste... kortet henger seg på de nevnte untatt imagequality, resten av de andre testene i programmet får jeg kjørt....

 

data'n går automatisk ut av 3d marks når den kommer til vertex sheader og high polygon count, har dette noe med kortet å gjøre? har et Creative GF ti4600, prosessoren er en athlon 2400+, og RAMen er på 256

 

jeg får 1156 i score, så det jeg egentlig lurte på er om jeg får høyere eller lavere score dersom det hadde gått an å kjøre alle testene, og er det noen som vet hvorfor datan går ut av programmet av seg selv? noen som kan svare meg på det?

 

mvh

flodhest

 

 

Rart hvor aktiv jeg var før, når det kommer til hardware og slikt. Nå går det bare i off-topic. :(

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Jeg er slik en spamhore, så de første postene mine er umulig å finne igjen.

 

Siste jeg fant:

 

Grunnen til at du må koble til ekstra strøm er at AGP-porten ikke kan levere så mye strøm som kjernen og minne trenger for å starte.

Tror kortet drar en 50-60W.

Derfor må en ekstra ledning fra 12v railen kobles til.  :yes:

 

edit; yaeyh Goophy. Du reddet mitt dystre syn på verden :)

 

:tease:

 

Edit: Jeg fant, jeg fant!

Jeg har en antikk Pentium 75mhz med 16 mb ram(det er max) uten fsb og allting.

Er det noen har som vet hvordan man kan overklokke noe sånt? :smile:

Skal legges til at jeg allerede hadde den kjørende på 90MHz da jeg skrev det innlegget. :p

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Tror du skal få litt problemer med det.. men, det er sikkert den samme motoren som sitter i 240 med 2.8 v6.. b28e, tror jeg den heter.. også, volvo har jo noe av de simpleste motorene, så den skal nok ikke bli noe problem.. det er jo også mulig å få tak i hele drivlinja fra 760'n.. men, for all del, Automat? 

uffamæjen... men, prøv å få tak i 75% sperre, da.. så blir det iallefall 2 svarte...

 

Usj, det er lenge siden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...