Melvin Snerken Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Mitt første innlegg var i "Maskinen fungerer ikke", Jeg hadde problemer med at spill, programmer etc. la seg ned automatisk.. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg er ny her på forumet, så dette er helt sikkert min 10 post. ? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Nei, det er din post nr 25 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 sitter her og venter på de nye razer musene. chamelon og lava. er det noen der ute som vet når de er ute på nettet/butikken på hjørnet? hørte at de skulle komme i november, men begynner å bli utolmodig. har trossalt ventet på den i to mnd.. postet 1/11 2004 kjøpte musa, og har den enda Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 første post: Det er muligens ikke riktig koblet til eller riktig installert. hadde samme problemet selv en gang. 2338917[/snapback] første tråd: Når kameraten min starter maskinen sin står det NTLDR is missing. Det er Windows XP home edition. Det er mulig at han kan ha slettet boot.ini-fila eller NTLDR-fila Vi har lest litt på internett og har lagd oppstartsdiskett for MS-DOS som skal inneholde: NTLDR, NTdetect.com, boot.ini og ntbootdd.sys. Men vi finner filen ntbootdd.sys hverken på XP-cden eller på noen annen data. Hvet noen hvordan vi kan få tak i filen eller en annen måte å løse problemet? 2338979[/snapback] Lenke til kommentar
Aco Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei, jeg har i det siste hatt problemer med å motivere seg med forskjellige oppgaver ogskolearbeid. Føler meg veldig trøtt og sliten, og ender ofte opp med å enten sitte foran fjernsynsapperatet eller dataen. Jeg er sikker på at noen her har det samme problemet som jeg har. Så spørsmålet er hvordan motivere seg? 6116197[/snapback] Det er min første post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå