Gå til innhold

Din aller første post på forumet! :o)


Bone

Anbefalte innlegg

Postet: 16/06-2004 : 21:17

Jeg har ett hovedkort av typen AsusA7N8X-Deluxe og bestemte meg for å handle en Raptor-disk siden jeg hadde hørt så mye bra om den. Installeringen av Windows tok ikke lange tiden, men det var bootingen som slo meg, enkelte sier att de er veldig fort inne i Windows, men for min del så må jeg sitte å se på den "søte" Windows XP logoen og den hypnotiske firkantene som kjører rundt i en evig sirkel (med andre ord bootscreen til WinXP) lengre enn med min IDE disk(som brukte rimelig lang stund) .

Jeg lurer på om det er andre som har d samme "trøbbelet" med Raptoren.

 

Når jeg er inne i Winows så fungerer den knirkefritt og er så kjapp som alle sier att den er:)

 

Ps. har 36,7 GIG utgaven

 

Akk ja. Husker hvor sinna jeg var da denne posten ble lagt ut. :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE(swanky @ 17/10-2005 : 08:39)

Jeg sitter på en del PS2-spill (Fahrenheit, etc.) som jeg er ferdig med, og jeg lurte på om det finnes noen smarte steder å selge disse. Gjerne et annet sted enn QXL. Er det noen som har gode erfaringer med Finn eller bruktmarkedet her?

 

 

 

 

 

 

 

Bor du i Oslo?

Prøv da sjappa som er på byporten, de ga bra pris sist jeg var der og solgte unna noen eldre spill. Der får du enten igjen penger, eller fratrekk i pris når du handler nye.

De er mye bedre enn Spiderman som kun gir deg rett til å kjøpe brukte spill tilbake.

Har aldri prøvd å selge spill på finn så der kan jeg ikke gi noen tips.

 

Ha en fin dag!

 

 

 

Dette var mitt første.

Lenke til kommentar
Må bare få si at jeg testet min maskin opp mot en P4 2GHz @ 2,3..

Jeg kom bedre ut i samtlige tester unntatt de som gikk på minnebåndbredde, men der var differansen minimal...

388470[/snapback]

 

Det første innlegget som fremdeles eksisterer hvertfall. Las på en del av de første postene mine og mangelen på bokstaver (les sms-språk) var overveldende :blush:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=424609&hl=

 

Linken som ble fjærnet var til en side som spilte finalcountdown^^

Finner det fortsatt merkelig at noen faktisk kan like denne sangen...

 

EDIT:

Skjønner at tråden ble stenkt men begrunnelsen "Den slags personlige feider kan dere ta andre steder enn her på forumet." syns eg var litt merkelig :hrm:

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
Hei og hopp!

 

Noen som kan gi meg en full guide i hvordan man brenner/kopierer spill med Nero?

Vil gjerne vite hvordan man brenner spill man laster ned på DC++, men også hvordan man kopierer spill som man har original cd til. Har dvd-brenner.

 

Mhv smile.gif

Gjett hvem som fikk ikke hadde lest retningslinjene da. :blush:

Lenke til kommentar
Som bergenser nyter jeg godt av tilbudet til Flexi-Data hvor man kan hente varen(e) man bestiller i Laksevåg. Slik slipper man å betale porto som kan komme opp i flere hundrelapper. Det gjør Flexi-Data for meg billigst selv om andre leverandører (Databutikken, Itbutikken, Dius osv) ofte har billigere produkter. Det er DYRT å sende varer med Posten.

 

Ironisk nok er det Komplett butikk i samme bydel som Flexi-Data har lokaler, men der MÅ man få varene tilsendt.

 

Det burde i det minste være mulig å hente varene fra webshoppenes lager, om det ligger i Bergen, Oslo eller Kautokeino... Det er for dumt å betale 500 kr for å få sendt en skjerm + noen komponenter fra en side av byen til en annen.

 

Muligheten til å hente varen os Flexi-Data er grunnen til at jeg handler der istedenfor bl.a. Komplett.

 

13/8 2002. Begynner å bli endel år siden....

Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg helt sikker på hvordan jeg kan finne min første post. Noe jeg søriøst brude vite etter nesten 4 1/2 år hær :roll:

5939170[/snapback]

Her er din første post: :)

 

Kjøp AMD, AMD er mye biliger en Intel og dessenut kan man klokke opp XP 1900 en god del mere en P4 prossesoren!
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Tja.. jeg bruker den, og har ikke hatt noen problemer med den enda.. den holder pent spenningene side, og er generelt snill. Spyr ut mye luft av kassa med sine to vifter, og er dermed ikke helt lydløs.. men det plager meg ikke. :wink:

 

Handlet om en strømforsyning som noen lurte på om fungerte bra.

 

Jeg har vært her en stund, men siden jeg ikke skriver annet enn om tekniske duppeditter, og bruker søk istedenfor å spørre om ting, har det ikke blitt så mange innlegg :roll:

Lenke til kommentar
Hei!

jeg har nettopp kjøpt meg et 5-punkts KODA surroundanlegg, og jeg lurer

på om noen her har noen erfaringer med disse settene... cool.gif

Hah, jeg var ung og dum. Heldigvis fikk jeg byttet ut de høyttalerene fort. ;)

 

Jaja, Tiden har gått fort. :)

 

Eline, her er din første post. :)

Siste jeg kjøpte meg var:

 

The National Bank - The National Bank

Opeth - Damnation

 

wub.gif

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
Be henne kikke inn her https://prisguiden.no/vis_produsenter.php?cat_id=6 og velg ut den hun liker mest utseendemessig og så kan dere prøve å velge utifra kvalitet og pris.

Det er nesten umulig å si hva jeg mener dere burde kjøpe siden smaken er som baken..

 

Men som alle andre her sa, så er Ixus en veldig bra kamera og lett å bruke. Dersom du likevel vil ha en anbefaling fra meg, vil jeg da si Ixus. :)

 

4634503[/snapback]

 

 

Var mitt første post... Omvendt i forhold til dere, så GA jeg svar istedenfor å spørre om noe :D:p

Lenke til kommentar
Jeg har planer om å kjøpe en P4 maskin, som hovedsaklig skal brukes til spill og slikt.

Her er specsene på de tingene jeg foreløpig har funnet fram, skal ikke ha skjerm eller OS:

 

Chieftec Dragon MediumTower kabinett m/360W DX-01W P4 / AMD

MSI 865PE NEO2-FIS2R Hovedkort

Intel P4 2.8ghz (Boxed PC 800)

TwinMOS 2x512MB minne (PC 3200 DDR)

Hercules 3d prophet Radeon 9800 PRO

Seagate Barracuda 7200 120gig S-ATA HDD

Pioneer DVD spiller

Logitech Cordless desktop comfort

 

Ca. pris 16 000kr

 

Har ikke noen spesielle greier når det gjelder overklokking, og det er først noe jeg kommer til å gjøre når maskinen synger på siste verset (om en stund håper jeg)

 

 

Noen som har noen forslag til endringer osv?

 

Hmm begynner å bli en stund siden ja... og som vanlig var det et pc-spørsmål som startet min "karriere" her. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...