Volente Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Jeg har en HD delt opp i tre partisjoner C: D: E: Jeg har Win2k på C: og ingen andre OS på D: eller E: Problemet er at jeg skal formatere Win2k, få det bort og legge inn WinXp som jeg får om 1 dag eller 2. Jeg vet at "format c:" ikke virker når stasjonen er i NTFS. Alle partisjonene er i NTFS. Finnes det en enkel måte å få bort win2k på. :?: C: = NTFS (system) D: = NTFS E: = NTFS Trenger raske svar..... Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Det enkleste ville være å bruke Partition Magic og gjøre om partisjonen til FAT32. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Under installasojnen til Windows XP kan du velge hvilken partisjon du vil legge OSet på, da velger du C:. Den spør også om du har lyst til å formatere denne partisjonen, til enten FAT32 eller NTFS 5.1. Du kan altså gjøre formateringen av harrdisken under installasjonen i windows xp, men husk å ta backup fra c: (det som er viktig) til D: eller e:. Lenke til kommentar
Volente Skrevet 25. november 2001 Forfatter Del Skrevet 25. november 2001 :grin: Takk for raske svar. Tipper det med XP funker. :razz: :grin: Lenke til kommentar
tvika Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Spørsmål: Støtter ikke wxp ntfs? I så fall, hva er problemet? ___ TV Lenke til kommentar
Silence Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Quote: On 2001-11-26 09:23, tvika skrev:Spørsmål:Støtter ikke wxp ntfs? I så fall, hva er problemet?___TV Jo, men han visste ikke at han kunne formatere innholdet på sin C: i Windows XP installasjonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå