The Prodigy Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei, nå er det litt sent å ringe komplett..så jeg spør her... Følger det ikke med skruer til viftene, altså disse herPAPST Vifte 92x92x25mm (23db) Jeg var innom datakjeden i oslo..og de hadde viftene men ingen skruer..var innom clas ohlson de hadde hellere ikke noe skruer og muttere som passet til viftene.. hullene er 4,5 mm.. De på datakjeden sa at de kun selges slik uten skruer.. hvordan skal man sette viftene på kabinettet uten skruer-..?? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Tror aldri jeg har fått med skruer når jeg har kjøpt vifter i løsvekt (og jeg har vel kjøpt et par håndfuller vifter i min tid). Det kommer jo helt an på type kabinett o.l. hva slags skruer/festemetoder som er velegnet, så det er vel derfor det vanligvis ikke følger med slikt siden det kan være mange ulike løsninger i ulike kabinett. Endret 5. juli 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Du får ikke med skruer når du kjøper vifter. MEN, du får med vifteskruer når du kjøper kabinett. Da får du en pose med skruer, der også disse vifteskruene er inkludert. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Stikk innom en jernvarehandel. De pleier å ha 1000 forskjellige skruetyper Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det du trenger er vanlige M4 skruer og muttere. M4X12mm er som regel lange nok. De får du på en hvilken som helst jernvarehandel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå