Magnusha Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hei! Jeg satt på pcen min og surfa så plutselig hang den bare seg opp... Jeg bare restarta og tenkte ikke noe mer på det, men så gjorde den det igjen... og da begynte jeg å tenke litt så tenkte jeg at jeg skulle formatere, men så åpna jeg pcen og så at det var vann på skjermkortet... Jeg har GeForce 6800 GT... hva bør jeg gjøre med skjermkortet? Skal jeg bare tørke bort vannet eller?? Edit: det er litt seigt vann... Takker for alle svar Endret 5. juli 2005 av magnum_h_a Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Tror jeg bare skal tørke det bort, men noen som vet om 5-65 funker å spraye på? Det er en spray som står at "driver ut fukt" Noen forslag?? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 kan prøve å vaske det med isopropanol og la det tørke en god stund før du prøver igjen Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvis du har fått noe inn i AGP porten eller noen andre kriker eller kroker, kan det fungere å bruke støvsugeren. Den tar med seg det meste. Gjør som amarios sier også. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Ok! skal prøve, men har fått noe i AGP porten også... hvordan skal jeg få renset ut dette? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Hvis du har fått noe inn i AGP porten eller noen andre kriker eller kroker, kan det fungere å bruke støvsugeren. Den tar med seg det meste.Gjør som amarios sier også. Det er litt seigt så tviler på at støvsugeren tar det... Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Bruk for guds skyld ikke elektrorens på boks (crc xxx) iallefall, den spiser opp plastikk.. Brukte slikt da jeg fikk lekkasje i systemet, og det meste av "coolsleeves'ene" morknet bort.. De ble helt sprøe, og gikk i stykker rett foran øynene mine.. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Prøv å få mest mulig bort med støvsuger og lettere tørking, og så la det tørke så lenge du klarer. IKKE bruk det så lenge det er mulig at det er fuktig enda. Så kanskje det livner til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå