Knugo Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Dette programmet var med HK'et mitt. Det står at jeg kan bruke det til overklokking i windows! Er dette et bra prog. Eller skal jeg klokke i BIOS?? Lenke til kommentar
Cool Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg synes det er likest og klokke i bios, men det funker også med det programet. Lenke til kommentar
Petterbw Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 jeg har aldri hørt om noen som klokker i windows. vet ikke om det er så lurt. hvis jeg var det ville jeg klokka i bios. elelrs kan du gå på en smell når du restarter Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 FL4 er et supert program som bruker real-time oc! Veldig enkelt, flytter du bare opp klokkefrekvensen og programmet skifter med en gang... FL4 setter frekvensen til standard hver gang du starter opp. Øyvind Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Fuzzy Logic har jeg prøvd engang! Det er helt greit program for de som ikke øsnker å tweake manuelt! Alt programmet gjør, er å kjøre noe grafikk mens det skrur FPB'en opp litt etter litt, helt til maskinen fryser. Da starter du maskinen på nytt, og programmet har da automatisk satt FSB'en så høy at maskinen kan kjøre stabilt! Bra program for førstegangsoverklokkere! Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Skal jeg juster spenning selv, eller føger den med automatisk når jeg justerer fsb? SKAL jeg justere maskina til den fryser? Skal jeg justere opp ram spenningen når jeg kun klokker fsb? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: kent-hugo skrev (2002-07-27 19:32):Skal jeg juster spenning selv, eller føger den med automatisk når jeg justerer fsb? Nei, det går ikke automatisk og må stilles manuelt av deg. Quote: Skal jeg justere opp ram spenningen når jeg kun klokker fsb? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå