Nevnarion Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hahaha. Om den dildo-leken som utløste brannalarmen var gårsdagens morsomste jeg leste på VG Nett, så må dette være dagens. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282907 :!: :!: Et utradisjonelt gisseldrama i Agunnaryd i Svergie fikk en lykkelig slutt. Gisseltakerne fikk kalde føtter og leverte gisselet tilbake uten at løsepenger ble utbetalt eller noen ble skadet. «Heeei! Det er vi som har tatt is-klovnen deres. Vi har tatt den som gissel for at dere skal få den tilbake krever vi en pakke med Jenka (tyggegummi, red.anm.) Fredag klokken 20.00 skal det ligge på trappen til butikken. Om dere gjør dette kommer klovnen ikke til fysisk skade. Med vennlig hilsen 2Pac og Big. Mama.» Nederst på lappen var det tilføyd en trussel: «Om dere kontakter politiet blir det straff. » Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hahaha, at det er mulig.. "2pac og Big Mama" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Haha, det må jeg teste på en utlandisk sjappe.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) GB Glass er godt det! Håper ikke at klovnen fikk stockholm syndromet da.. Endret 5. juli 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hahaha! Svensker, ass Løsepenger for en is-klovn? Latterlig. Om det er sånn isklovn vi har stående utenfor hver eneste butikk i Norge, da. Teit uansett Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hihi Minner meg om hagegnomen som ble tatt i fjor Fikk postkort meg gnomen fra steder rundt omkring i hele europa Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Bare for en pakke med tyggis? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Bare for en pakke med tyggis? Var vel to små gutter på 13 år. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Bare for en pakke med tyggis? Var vel to små gutter på 13 år. Får vel nesten håpe det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 De var sikkert ikke 13 engang. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 :!: Litt kjedelig å bli anmeldt for det da...noen som vet straffen for å kidnappe en is-klovn? Lenke til kommentar
simerix Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 ja.. Men det ikke være lange tida Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hihi Minner meg om hagegnomen som ble tatt i fjor Fikk postkort meg gnomen fra steder rundt omkring i hele europa har du link? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå